Städa städa..

Har nu ikväll lyckats städa hela huset förutom toan nere, kanske hinner den imorgon. Skönt att få hela huset städat på en o samma gång.. eller få o få, Jag städar ju själv. Som man ska göra när man flyttat hemifrån..
Tycker ibland att de kan vara ganska skönt o städa, pyssla med något annat än barnen som jag annars gör hela dagarna. Klagra verkligen inte på barnen, tycker de är underbart att spendera dagarna tillsammans med alla barn.. så länge vädret är okej. Att sysselsätta ungarna inne en regnig dag är inte de lättaste, då blir de rastlösa snabbt o genast mera griniga.

Idag har de varit bra väder, varmt men inte för varmt o inte heller för blåsigt. Verkar bli okej väder imorgon med men på torsdag såg de lite värre ut, regn hela dagen.. på Hollys 2 års dag. Så de blir nog inte kalas ute. Men de struntar nog Holly i, bara hon får paket o tårta så är hon nog nöjd : )
Tänk att hon redan fyller 2, o snart gör även Hampus de, dom var ju bebisar  nyss.. vart tar tiden vägen??!

Var på Bvc idag o Edvin har gått upp bra o även växt en del, rätt va de är så fyller han med 2.. hehe..

Nu ska jag hoppa in i duschen o sen läsa i min bok.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Städa själv när man flyttar hemifrån?! Självklart gör man det ! Har man flyttat så vill man stå på egna ben, och då ska man väl åtminstone vara mogen nog att städa själv ? Allt annat vore ju absurt :) Kram

2009-07-08 @ 23:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0