Storhandel på hög nivå..

Ja idag har vi i barnvagnsmaffiat svikit våra barnvagnar och tog istället våra kundvagnar o storhandlade rejält, men det är så det går till när man har en man och ett gäng ungar.

Självklart fotade jag vår storhandel :)



Är numera sjukt trött på P och hennes anonyma vänner så att ödsla mer tid på dom orkar jag inte men trodde faktiskt Micke var en vuxen man som tog ansvar för sina handlingar, men icke.
Trivs han med att betala underhåll till staten (Anna) och se glad ut sen så kan man undra om han har ngt samvete.. ska hans barn få höra sedan om pappan som planerade denna bebis och längtade, tills den nya tjejen kom o förändrade honom totalt o då ville han inte ha sitt barn längre. Nej usch kan inte fatta det.
Skulle det nu bli så att han inte har kontakt med barnet, så är det inte mamma och barnet som inte har rätt till kontakt med pappa utan avsäger han sig allt så är det pappan som inte har rätt till o träffa barnet..
Men det är nog svårt för fjortisar o förstå hur det funkar att vara förälder o att uppfostra sina barn, man formar sina barn till dom de blir.
Och jag kan lova att jag formar inte mina barn till mobbare, det enda jag säger är sanningen och det är ngt jag lär dem, skillnad på rätt o fel och att stå för det dom gör.


Och Elin Hejdenberg du är mer än välkommen till vårat Barnvagnsmaffia.

Kommentarer
Postat av: terese

oj oj oj.. ni borde få reklampengar av liero iaf för den här bilden... haha... fasen va skönt att slippa blöjåldern.....snart 4 år sen... ha det gott!!!

2009-07-25 @ 22:53:29
URL: http://www.metrobloggen.se/memyslefandcasp
Postat av: Anonym

ja, de blir ett par paket blöjor i månaden... :)

2009-07-26 @ 08:20:40
Postat av: Marianne

Jisses. DEN handeln var då inte billig...

2009-07-26 @ 14:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0