Äntligen

Nu är Edvin på bättringsvägen, fick igår reda på att han har lunginflammation och igår såg det inge bra ut, men idag så är allt bättre så nu ser det ljust ut. Så härligt!
Jag och barnen hade iaf en trevlig midsommar tillsammans med våra underbara vänner. Även staffan kom ut en snabbis och åt lite lunch med oss. Det var mysigt att ha honom vid oss för ett par timmar, men självklart trist att vår minsta familjemedlem saknades.

Det blev en rolig dag/kväll med massa skratt o även några tårar.
Jag och barnen var hemma halv 3, så idag är jag trött men det går över.
Jag och sebastian ska åka in till Staffan o Edvin sen o hälsa på, Hampus får stanna vid Therese o Patrik. Toppen vänner.

Nu orkar jag inte skriva mer.

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Anna

Va skönt att höra att lilleman är på bättringsväg=) Ta hand om er! Kram

2009-06-20 @ 18:23:13
URL: http://familjenahlvin.blogg.se/
Postat av: Sofia Gardelin

Hej hej,

Du ska se att han snart är pigg och kry igen nu när det äntligen verkar ha vänt. Hoppas båda dina killar kommer hem snart för det finns inget värre än att bara sitta och vänta.

Det känns skönt att läsa att du har så fina vänner som ställer upp för er i vått och torrt och jag har förstått att du skulle ha gjort detsamma för dem.

Ta vara på er.

Kramar från Sofia

2009-06-20 @ 19:24:06
Postat av: Malin hejdenberg

så skönt att läsa att han e på bättringsvägen vännen.. snart har ni honom hemma vid er igen.. Ta hand om er!! Kramar

2009-06-20 @ 22:39:12
Postat av: Manne

Hej, vad skönt att han är på bättringsvägen. Jag kommer förbi med kartorna snart o hälsar på lite.

Kram från Manne

2009-06-20 @ 23:14:24
Postat av: Jessica

Så bra att höra :)

2009-06-21 @ 11:00:27
URL: http://jessicaengstrom.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0