Avslutning

Idag var som sagt sebastians avslutning, vädret blev inget vidare så de blev i matsalen. Lite tråkigt då man inte kan få lika fina bilder som ute i solen. Men några bilder blev det o även ett videoklipp så ni får höra att de var lite sommarkänsla ialla fall. Tyvärr försvinner ljudet när jag zoomat in o zoomat ut men de är inte mycket o göra ngt åt.

Dom sjöng lite sommarsånger o några barn fick olika stipendier, tex för att ha varit bra kompis eller utvecklats mycket i ett visst ämne.

Jag kände mig så glad o stolt att se min fina son stå där o sjunga. Helt underbart. 

  

 


Efteråt fikade vi lite



http://www.youtube.com/v/5b-4QQGEGZY&hl=sv&fs=1& 





Hampus temp ligger idag på 38, han är pigg o leker men vääääääääldigt mammig.
Får se hur de blir ikväll, går jag till Elin så får nog Edvin följa med så staffan kan ta hampus.
Imorgon blir de stan iaf, enda dagen som vi hinner innan öland.

Nu ska jag ta hand om min lilla Hampus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0