Deprimerad

Känner mig som världens ensamaste människa..nere o deppig.. hatar att inte ha hela min familj här.
Jag har mina stora pojkar hemma, dom ligger uppe o sover så gott.

Det blir nog ingen hemgång för Edvin o Staffan imorgon, han är ännu väldigt rosslig o har problem med andning. Han får syrgas 1 gång i timmen och antibiotika 3 ggr/dygn.
Fortfarande inga svar på några prover, det kan tydligen ta längre tid för att de är helg nu.. ska väl för fan inte spela någon roll om de så är julafton..
Jag och Hampus lånade Therese o Patriks bil och åkte in till Staffan o Edvin förut, det var verkligen kul att få se dom igen, har saknat dom så mycket, men det var jobbigt att höra Edvins andning. Är verkligen glad att staffan ligger där inne med honom. Jag hade inte fixat att se honom så dålig o att vara ensam. ÅKte mot stan med glädje i kroppen att få träffa dom, åkte därifrån förvirrad, ledsen o med en klump i magen.. utåt är jag glad för mina barns skull såklart men inom mig gör de så ont. Jag vet att allt kommer gå bra men han är ju såå liten, mitt älskade barn!

Elin o Therese kom hit förut, vi skulle planera lite inför imorgon, jag o barnen kommer fira med dom som planerat, hjälper inte Edvin ett dugg om vi sitter hemma, så för barnens skull så ska vi vara med dom och äta god mat o leka.

Efter E o T gått hem så började jag fixa med en massa här.. kan inte bara ligga i soffan o se tv, måste göra ngt hela tiden.. skulle ha duschat med men nu blev ju kl så mycket så får nog ta de imorgon bitti.

Imorgon blir de inget bloggande, då är de fullt upp hela dagen..

Glad Midsommar till alla som läser!

Kommentarer
Postat av: Ida

GLAD MIDSOMMAR !! & hoppas lillplutten mår bättre snart :) tänker på er.. kram

2009-06-19 @ 09:37:31
URL: http://idamanson.blogg.se/
Postat av: teresee

men å så jobbigt!!!!! hoppas att han får komme hem snart!!! du är så duktig som kämpar på ändå.. vad gör man inte för sina barn!!!! tur att du har therese å elin så alla kan stötta alla.... så goa människor...

glad midsommar i den mån de går... kram

2009-06-19 @ 10:10:07
URL: http://www.metrobloggen.se/memyselfandcasp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0