Edvin

Igår var jag och Sebastian och hälsade på Edvin på sjukhuset. Han hade en massa grejer kopplade till sig som ska underlätta andningen. Det var kul att få se honom men också ganska jobbigt.

Tog lite bilder på honom med mobilen.







Fick idag nya bilder av Staffan på lilla Edvin, han mår mycket bättre nu så dom har kopplat bort grejen som hjälper honom med andningen.





Nu ser allt mycket bättre ut, men när han får komma hem vet vi inte ännu, förhoppningsvis väldigt snart.


MIna andra fina killar


Kommentarer
Postat av: Malin hejdenberg

Åh lille pojken .. men va skönt att det går åt rätta hållet nu .. du har underbart fina pojkar , Adam lekte med Hampus igår, de tyckte han va jätte kul :D

ha en fortsatt trevlig söndag! Kramar

2009-06-21 @ 14:33:54
Postat av: Jenny

Ville bara skicka en liten hälsning om att man kan verkligen se vilken skillnad det är på Edwin, man ser i hans ögon att det är mycket bättre nu.. Det måste ha varit väldigt tufft för er alla..

2009-06-21 @ 14:44:29
Postat av: Therese

ååååå, dom är sååå fina allihopa !!!! Kram

2009-06-21 @ 14:54:58
URL: http://tesshedman.blogg.se/
Postat av: Malin hejdenberg

Jaa de tycker jag låter riktigt bra, Adam har så roligt där vid bofinken, :D så vi kommer nog ses mycket i sommar! hoppas de e ännu bättre med Edvin nu! tänker på er! kramar

2009-06-21 @ 21:23:49
URL: http://pancaks.webblogg.se/
Postat av: Anna

Ser minsan lite bus där i ögonen på Edvin =D Härligt att se att han är på bättringsväg. Må så gott.... Kram

2009-06-21 @ 21:26:21
URL: http://familjenahlvin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh så skönt att han börjar bli bättre nu. Verkligen oroligt när så små bebisar är sjuka. Stor kram från mig.

2009-06-21 @ 21:44:57
Postat av: Marianne

hoppsan men förra inlägget var från mig, missade mitt namn där. s kram igen!!

2009-06-21 @ 21:46:14
Postat av: terese

men fy så jobbigt! men skönt att han äntligen är på bättringsvägen iaf!!! styrkekram!!!!

2009-06-21 @ 23:36:13
URL: http://www.metrobloggen.se/memyselfandcasp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0