Fan vad skoj vi ska ha..

.. på midsommar.
Ja idag efter jag gått in med Hampus på dagis och sett hans ögon stråla av lycka att få komma till ett ställe han älskar, pussats o kramats o vinkat i fönstret så gick jag till Therese och guess what, Jo drack kaffe. Samtidigt som jag drack kaffe så planerade vi midsommar o de kommer bli så skoj, kan inte skriva mer detaljerat om någon av våra män läser då dom inte ska veta så mycket.. hehe.. Tog även hand om Edvin samtidigt som ja drack kaffe.. Och uppå allt, trevligt sällskap av Therese o Elin o självklart sötnosen Ebba. Är så kul att ha ett sånt socialt liv med fina vänner.. inte bara hänga med mamma hela dagarna, hon jobbar ju i vilket fall och har sitt eget liv och så ses vi o barnbarnen får sin dos med mormor lite då o då.

Imorgon är de föräldrafika på fritids kl 14 då ska jag, Edvin o så ska mamma med också dit o fika. Så kul att de händer lite grejer på skolan då o då. Det här är ju sista skolveckan på sebastian första skolår, helt otroligt. han börjar ettan i höst.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Jenny Hallgren

Han bara växer mosters lilla kille..

Känns inte alls som det va länge sedan han

va bebis :) Kan inte förstå vart tiden tar vägen..

Men dina barn är mina ögonstenar..

2009-06-09 @ 07:13:48
Postat av: Jenny Hallgren

Glömde skriva att du är den bästa stora syster man kan ha... Älskar dig syster

2009-06-09 @ 07:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0