Händer inte så mycket..

Nej, dagarna flyter på men är ganska händelselösa.
Igår var iaf jag o Therese ute på vår promenad. väldigt skönt. Sen var vi hemma hos henne o åt lunch, gick sen o drack kaffe med Elin o Ida.

Idag blev de ingen promenad, blåser som tusan så vill helst inte gå med Edvin mer än nödvändigt ute. De var tom så Ebba kippade efter andan o hon är snart sju månader.
Har varit på bvc idag o vägt o han har gått upp 400 g på ca 1 vecka. Toppen!

Sen gick jag o therese hem till mig idag o drack kaffe, åt lunch o snackade.

Kl halv 4 idag ska jag o staffan in till familjerättsenheten o skriva på papper att han är pappa till Edvin. Sånt som måste göras när man inte är gift. Tycker egentligen att de borde räcka att man är sambo o har barn tillsammans sen innan, var ju inte så länge sen vi var där o skrev under att han är pappa till hampus.
Vi får väl helt enkelt ta o gifta oss innan nästa bebis kommer.. haha.. om de kommer någon så lär de dröja flera år så då har vi gott om tid på oss...

Intressant inlägg.. verkligen..

Kommentarer
Postat av: Anna Ahlvin

Bara att gå ner på knä och fria Emily!!! ;)

2009-06-03 @ 16:45:11
URL: http://familjen.ahlvin.se
Postat av: Emily

Anna: ja visst men tycker staffan får göra det, de är killens uppgift så jag får vänta.. hehe..

2009-06-03 @ 20:42:29
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0