Hela familjen hemma igen..

Ja nu är vi alla hemma och är en hel familj igen, kan de bli bättre..

Edvin fick åka hem i lördags, egentligen skulle han åkt hem i torsdags men han hade feber på morgonen och läkarna misstänkte att han fortfarande hade ngt virus i kroppen så nya prover togs o en ny antibiotika kur sattes in och han fick stanna för observation, men på lördag fm tyckte doktorn att en pojke med så pigga ögon ska inte ligga inne så då fick han åka hem, äntligen. Staffan o Edvin åkte på söndag fm in igen för kontroll o allt var ännu bra. Känns så skönt att ha honom hemma. Kan inte beskriva känslan med ord.
På torsdag ska vi in igen för ytterligare kontroll. Tycker verkligen de är bra att dom är så noga.

Lite om Ölandsresan

Underbar men också väldigt jobbig.. underbart att se barnen såååååå glada att få bada, åka karuseller o se djuren men väldigt jobbigt för mig med barnen själv då Hampus är så mammig, iingen annan duger. Så fort jag skulle göra ngt så var han efter mig och fick han inte komma så grät han o skrek efter mig. Det var väldigt påfrestande. Hade staffan varit med hade vi åtminstonde kunnat ta honom båda två så den andra hade kunnat gå på toa ifred eller bara få sitta o vila en liten stund. Det är ju så hemma med men jag var väldigt trött av resandet o långa dagar på djurparken o så den stekande solen.. 
Det var kul att vara i väg men underbart att komma hem igen, o då var ju staffan o Edvin hemma med.


Här kommer lite bilder

En dunge utanför huset vi bodde i
  
Clown vid nöjesparken
 


 


Trötta killar

Här åker vi alla tåg
  

  

Självklart fanns de radiostyrda bilar     Glada Ebba var oxå med såklart
                                   


  

Sjökapten




 


  
 





Stranden som låg jättenära där vi bodde

Huset vi bodde i

Lördagsmys







Kommentarer
Postat av: Anna

Välkomna hem allihop =D

2009-07-01 @ 19:46:30
URL: http://familjenahlvin.blogg.se/
Postat av: Malin hejdenberg

Så skönt att läsa att du har Edvin hemma hos dig igen, ser ut som ni haft en underbar resa :) man kunde nog inte bo bättre .. kramar från mig och barnen

2009-07-02 @ 21:30:43
URL: http://pancaks.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0