Mycket o göra..

men ändå sitter jag  här. Måste bara lägga upp lite bilder från en toppendag med hela familjen.
Jag, Sebastian o Hampus åkte idag efter lunch till sjukhuset.
Precis när vi kom skulle Edvin äta så jag gav honom mat o de andra gick till lekrummet. Sedan kollade vi om vi kunde bege oss ut på en promenad med Edvin o de gick jättebra. Frisk luft är mer än nyttigt för Edvin just nu. Vi var iväg i ca 2 timmar. Gick bort till en rund sten grej.. minns inte vad de heter just nu men den ligger nära sjukhuset iaf, där finns även en skog man kan gå i, ungarna sprang o sprang o sprang. De bara älskade det.

Här kommer då lite bilder.

  




 





  



Efter vi hade gått länge o både hampus o sebastian var helt slut i benen så kom vi fram här..



Utsikt över hela sjukhusbyggnaden o havet, väldigt fint. Synd bara att vi inte hade med oss lite picnic, både vi o barnen var ganska hungriga så vi stannade bara en kort stund..

  




Sedan avslöt vi med max mat på sjukhuset.. bilden blev lite mörk..





Efter maten så mysade  jag o Edvin lite, medans Staffan lekte med de andra två. När klockan närmade sig sju så åkte vi mot slite, tankade bilen inför resan imorgon och sedan hem för o lägga barnen. O nu har jag mycket o göra.. orkar inte ens tänka på det...jag var ändå tvungen att dricka en kopp KAFFE i lugn o ro innan jag började packa allt så då kan man lika gärna sitta här samtidigt.

Föresten, jag ska köra imorgon, köra på båten o köra hela vägen till öland.. är asa nervös för det.. men sen har jag gjort de o då kan jag göra det igen..

Ha nu en bra helg för de ska vi ha, men de kommer självklart bli väldigt tomt utan staffan och Edvin..
Dom har förestenn tagit bort adrenalinet nu, så nu får han endast koksalt 1 gång/timmen.. och imorgon får staffan o edvin antagligen åka hem.. skönt!

Kommentarer
Postat av: Sofia Gardelin

Åh vad skönt att höra att Staffan och Edvin får komma hem i morgon och att han verkligen är på bättringsvägen. Kul också att ni fick en sådan fin dag tillsammans.



Vill bara önska er en jätte trevlig resa och hoppas ni får det super duper jätte skönt. Koppla av och njut, Staffan och Edvin har det bra hemma jag lovar :-)



Kramar från Sofia

2009-06-24 @ 22:37:20
Postat av: Malin hejdenberg

vad glad jag blir att läsa och se på bilderna att eran lile Edvin e piggare.. Önskar er alla en trevig resa , Ha verkligen suuuper kul nu , kramar från mig och barnen.

2009-06-25 @ 08:46:28
URL: http://pancaks.webblogg.se/
Postat av: Jenny Hallgren

Jag önskar er också en trevlig resa.

synd att jag inte kunde följa med men det

är nog skönt för mamma att slippa tänka på djuren.

Kram

2009-06-25 @ 13:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0