ont i halsen

Kan typ inte prata, de är ju lagom kul. Lycka till att få barnen att lyssna med en röst som knappt hörs.. haha.. Tur att mina barn är så snälla o alltid lyssnar o aldrig gör några bus alls.. eller inte.
Nej dom är ju barn och syskon så bråk hör till. hampus har ju kommit på att han kan reta sebastian och tycker de är skitkul medans sebastian inte tycker de är ett dugg kul och vill ge igen o så bara fortsätter det..
Vissa stunde rleker dom jättebra tillsammans, just på morgonen när jag verkligen behöver att dom är snälla så brukar dom vara vänner och sebastian hjälper hampus med det han kan. Så härligt att se.

Nej nu ska jag klä på mina underbara barn och så ska vi bege oss ut i detta skitväder. Först till skolan o sedan dagis o sen Therese. Ska även till bvc idag, alltis lika skoj.

ha en bra dag o drick mycket kaffe!

Kommentarer
Postat av: Elin

haha, nej de han inte vara lätt med en röst som inte hörs. men bussigt jag vill ju med dricka kaffe jöhhhhhh

2009-06-10 @ 08:39:17
URL: http://guteelin.blogg.se/
Postat av: Manne

Aha, tyckte du var lite hes ikväll :)

Tack för att jag får låna bilen!

2009-06-10 @ 20:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0