Sebastian

Ja i morgon så är de skolavslutning för min stora kille. Han är klar med sitt första år på skolan och förskoleklassen, i höst börjar han ettan. Kan inte fatta att jag är mamma till en sjuåring.
Så hoppas på fint väder imorgon så vi kan vara ute annars är de matsalen som gäller, men blir inte samma känsla då. En skolavslutning ska vara ute i solsken!

Ja klockan är mycket o ja är ännu uppe, fy säger jag bara, varför går ja aldrig o lägger mig i tid? Men de är sjukt mycket som ska göras när barnen somnat och jag vill ju hinna blogga lite med ibland.

Hampus har idag varit hemma, ingen feber men han behövde nog lite hemmatid ändå. Så massa lek o bus har de vart.
Therese, Wilma o Ebba kom hit o hade med sig frallor så de blev en god frukost, sedan kom Elin o Holly. Både wilma o holly har varit piggare idag, skönt.
Vi var ute i trädgården o lekte, sedan fixade vi lunch och sen blev de en promenad så barnen fick sova. Hem till Elin o dricka kaffe, sedan vidare till skolan o hämta sebastian som idag varit på utflykt. Han hade haft jättebra, spelat minigolf o ätit glass. Han hade även fått i sig en del av matsäcken som tur var, han brukar vara ganska dålig på att äta.

Kvällen kom o barne har badat o sedan gick staffan upp med de stora barnen o jag och Edvin gick till affären, tog även en paus vid Therese för o dricka kaffe.. haha.. nej men jag lämna en telefon o passade på o snacka lite skit.
Hoppades på att komma hem till ett städat hem men icke. Bara tre sovande killar.

Imorgon blir de nog tjejkväll vid Elin, hon vill styla mig lite. Anna och Therese kanske kommer med. Skojigt, vi ses ju inte så ofta bara varje dag typ.. o på lör bär de av till visby för en shoppingrunda. Hoppas jag hittar ngt som passar. Usch vad jag inte gillar min kropp just nu, Vill ha bort den envisa magen efter alla graviditeter.. någon som kan trolla kanske??!!

Nej bara massa svammel, kan lika bra dyka i säng men först ska Edvin ha mat.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Elin

kan verkligen inte förstå att han skabli en skolkille:) han började precis skolan/förskolan känns det som:) imorgon ska vi ha det mysigt och BARA VARA MAMMOR, KOMMA BORT ETT TAG. om det nu är tillåtet att göra som mamma. Ni och framförallt Therese behöver en paus nu, har varit en kaotisk vecka:) vi hörs...synd på det dåliga vädret:( tänkte på Sebastian. puss

2009-06-12 @ 08:55:20
URL: http://guteelin.blogg.se/
Postat av: Ida

ja det var hemskt, usch ! men dom hade tydligen fått tag på dom så det var ju bra :)



gud va mysigt, stora killen :) synd att aldrig vill som man själv bara !! ni får fira lite extra ist, så tänker ni inte på vädret ;)



ha en super mysig kväll & morgon dag nu, å så vill jag se massa kort sen :) kramkram

2009-06-12 @ 09:57:41
URL: http://idamanson.blogg.se/
Postat av: Ida

ja det var hemskt, usch ! men dom hade tydligen fått tag på dom så det var ju bra :)



gud va mysigt, stora killen :) synd att aldrig vill som man själv bara !! ni får fira lite extra ist, så tänker ni inte på vädret ;)



ha en super mysig kväll & morgon dag nu, å så vill jag se massa kort sen :) kramkram

2009-06-12 @ 09:57:45
URL: http://idamanson.blogg.se/
Postat av: Elin

ojdå, INTE bara vara mammor skall de ju stå:)

2009-06-12 @ 10:11:51
URL: http://guteelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0