Shopping

Har idag varit i stan med Elin o Therese, jag och T skulle handla o E skulle hjälpa oss.
Allt var såå snyggt när jag provade där men nu när jag provat här hemma i flera timmar så har jag fått lite ångest...
Hatar min mage, men antar att de egentligen bara är jag som tänker på de, iaf så mycket.. har ju trots allt fått 3 barn o den sista för snart 6 veckor sen. och 2 barn på 20 månader.. hmm.. borde kanske ta hänsyn till de.
Tänker tillbaka på innan jag fått barn, jag var inte supersmal men helt normal och min kropp var proportionerlig, vilket den inte är idag.. suck..

Så ingen misstolkar, om jag fick välja idag mellan min kropp som den var förr eller mina barn o den kropp jag har idag så SJÄLVKLART mina barn o den kropp jag har idag. Mina barn är värda att jag blivit lite tjockare men vill ju gärna se fin ut ändå..
Elin skulle behövt dig här hemma ikväll för o se hur allt ser ut nu.. vad som passar ihop osv..

Skulle egentligen haft modevisning för staffan ikväll men han gick upp med hampus vid 9 o har ännu inte kommit ner, jag har försökt o väcka honom men går inge vidare. Han har ju vart själv med alla 3 barn idag från 9:30 - 17:30 så han var väl helt slut.. haha.. inge jobbigt nej inte alls.. T o E fattar nog :)

NU ska jag med sova.

God natt.

Kommentarer
Postat av: Therese

Du ÄR jättefin i alla kläder du köpte. Tror du och jag skelle behöva en kurs i att tycka om oss själva... :) Vi ser ut som vi gör.. och precis som du säger... du har fått tre barn och jag har fått fyra.. den perfekta kroppen finns inte... men vi har underbara och fantastiska barn.. det är viktigare! Men jag förstår PRECIS hur du menar... ! Synd att det inte kan bli nån utflykt idag.. vädret är ju inte så där hiomlans kul direkt..:( Vi får ta igen det med kaffe i veckan ;) Kramar

2009-06-14 @ 09:57:34
URL: http://tesshedman.blogg.se/
Postat av: elin

meeen då Emily, du kunde ju ringt. Jag hade gärna kommit ner och hjälpt dig med alla kläder och talat om hur fin du är. Inte för att de e vad du vill höra utan för att jag verkligen tycker det!!

Sitter hemma vid Therese nu och väntar på en modevisning från henne:) Inge kul utflyktsväder idag inte...så jäkla typiskt:(

pusspuss

2009-06-14 @ 10:20:44
URL: http://guteelin.blogg.se/
Postat av: Malin Hejdenberg

förstår preeeciiis hur du känner dej, trots att jag gått ner 14 kg så vill ja gå ner mer o mer .. blir man någonsin nöjd tro!? men Jag tänker så här, alla kg jag gick upp under mina 2 graviditeter e värt varenda kg, för jag har fått 2 jätte fina barn som jag älskar över allt annat, visst e de skönt att alla nära kära runt omkring en älskar en för den man är, men det e också väldigt viktigt att man tycker om sig sj,

men jag tycker du e fin och verkar vara en underbar person.. ha en skön dag,trots detta regnväder :( Kramar

2009-06-14 @ 10:22:22
Postat av: Emily

NI är så söta! Malin vad har hänt med din blogg, kommer det en ny??

2009-06-16 @ 00:00:45
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0