Det regnar kor!

I morse var det en lugn o skön morgon, barne var så snälla. Runt 10 tog vi bilen hem till mamma, de regna så hade ingen lust o gå. Där tillbringade vi hela dagen med mamma, jenny o manne. Trevligt.
Vid 4 åkte jag o hämta staffan på jobbet så åkte vi till stan o storhandla. Hampus stanna kvar hos mommo o favvon moster Jenny.
Nu ligger Staffan uppe och gissa vad, jo sover med hampus. Ska strax gå upp o väcka honom så vi hinner umgås lite denna fredagskväll.

Hampus min lilla gullunge ÄLSKAR denna låt så jag var tvungen att lägga upp den, lägg märke till namnet som är allra sist i videon. Kan inte vara så många som heter så det var skoj tycker jag.




Snart är de dags för ÖLAND, vad jag längtar!!!
Fan vad skoj barnen kommer ha, speciellt dom stora, Sebastian Emil och Jonathan.
Vi vuxna kommer med ha skoj så klart, det sällskapet vi ska åka med är ju så jävla bra, finns inga bättre vänner. Tänk att jag har sånna underbara människor omkring mig, fan vad jag är lyckligt lottad.

Kommentarer
Postat av: Therese

öland HERE WE COME !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-06-05 @ 22:06:46
URL: http://tesshedman.blogg.se/
Postat av: Elin

Klart vi vuxna ska ha kul med:) vi kommer ha FETT med kul (som någon cool hiphopare skulle sagt)Men att se barnens miner när dom ser lejon och apor och allt annat skoj kommer slå allt med hästlängder.

2009-06-05 @ 23:18:57
URL: http://guteelin.blogg.se/
Postat av: Elin

hahaha...fan va coolt. Edvin Hallgren, förmodligen gotlänning med:)

2009-06-05 @ 23:23:19
URL: http://guteelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0