Vänner

Ja kan inte göra annat än hålla med Therese senaste inlägg om vänner!
Dom är helt underbara.

Anna, Therese och Elin är de bästa vänner man kan ha som alltid ställer upp, och då menar jag alltid.

Som ikväll tex hade jag lovat Sebastian att han skulle få med sig ett äpple på utflykten i morgon, dom ska ha heldag vid vitviken i Gothem. Jag köpte allt utom äpplen, kom på det strax efter nio att jag missat det och konsum stänger ju vid nio. Panik, vad fan ska jag göra??!!
Ringde mamma men hon hade inget, sms:a Therese men hon hade inget, sms:a Anna, varken hon eller Elin hade men urgulliga Anna raggade tag i ett äpple åt mig för min sons skull. Hur jävla underbar kan man vara egentligen?

Tack för att ni finns!

Wilma har ju varit sjuk nu ett par dagar o är fortfarande, även Holly är sjuk o de verkar som Hampus är på gång att bli sjuk med, inge skoj alls men det positiva är att om dom är sjuka nu så är dom friska på Öland. De är ju snart dax att åka.

Imorgon kommer Therese med barn hit så vi ska ta hand om våra barn o dricka kaffe. Skönt att vi kan hjälpas åt. Man kna ju knappt gå på toa när man är själv med en sjuk Hampus o en liten Edvin.

Klockan är mycket o jag ska ännu duscha.. vart tar tiden vägen, behöver fler timmar på dygnet, åtminstonde på kvällen.

God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Verra

Härligt med såna vänner!! =) Önskar jag oxå hade det..Kram

2009-06-11 @ 08:11:18
URL: http://Majsan30.blogspot.com
Postat av: Maja

Hejsan! :) Allt bra? Tänkte bara säga att på min blogg hittar du den sötaste pyjamasen! :) kika gärna in om du är intresserad! kram.

2009-06-11 @ 08:14:27
URL: http://majaalins.blogg.se/
Postat av: Anna

Självklart säger jag bara!!! Jag vet precis hur din känsla va igår.. Skönt att vi alla har en sån bra relation:) Kram

2009-06-11 @ 08:39:58
URL: http://annaochjonathan.blogg.se/
Postat av: Anna Ahlvin

Nä men... är Hampus på G att bli sjuk igen?? Stackarn. Men som sagt... bättre ju än till midsommar och er Ölandsresa! =) Mille är på dagis igen efter nästa två veckors sjukdom. Det var väldigt tomt där i morse då dom stora åkt till Visby! Ha en skön dag med kaffe och underbart sällskap. Själv går jag och jobbar=) Kram

2009-06-11 @ 09:10:20
URL: http://familjenahlvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0