varmt varmt varmt..

Måste erkänna att jag inte är sååå förtjust i denna hetta. Lite svalare får de gärna vara för min del.

Idag har jag iaf varit vid Therese o druckit kaffe.. haha.. men vi har även varit ute o gått, ca 1,5 timme på fm o även en promenad på em, de var säkert 45 min iaf. Va vi är duktiga. Tänkte vi skulle försöka o gå en sväng så gott som varje dag. Det var faktiskt riktigt skönt o gå o mycket roligre att gå med någon än själv då man kan prata och inte tänka på att de blir lite jobbigt emellanåt, speciellt i denna värme.

Idag var Edvin vaken jättemycket på fm, sov desto mer på em i stället. Tänk att han blir 4 veckor i morgon. Var tar tiden vägen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0