1 vecka idag..

Idag blir Edvin en vecka. Om ca 40 minuter i tisdags så föddes min lilla plutt..
Helt otroligt att jag redna haft honom i en vecka. Har inte fattat ännu att jag har 3 barn, 3 fina söner.
Den där dottern fick jag aldrig men de är inte helt fel o vara fotbolls o hockey mamma heller.
Sebastian har spelat hockey sen i höstas o älskar det och idag ska han på sin första fotbollsträning. Som han längtat!
Hampus älskar hockey o fotboll, tränar på o skjuta höjdare hela dagarna. Så härligt att se.

Nu kallar Edvin, måste sluta.

Hej så länge


Kommentarer
Postat av: Marianne

Men barn nummer 4 blir nog en flicka. S

2009-05-12 @ 15:15:12
Postat av: linda

Läste att Wilma var ett av de andra barnen. Bra att ni tänker gå vidare med detta! Det är en stor sak som hänt och som fröknarna inte verkar inse allvaret i!! Den där dotter kanske kommer vid nästa barn eller säger ni stopp nu!!??

2009-05-12 @ 15:45:58
URL: http://krussiduler.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag tror oxå på att barn nummer fyra blir en flicka ;) Kram

2009-05-12 @ 16:19:45
URL: http://tesshedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0