Är så arg

Ja jag är verkligen arg, vet inte vad jag ska göra.. varför händer de sånt här? Hela jag skakar när jag tänker på det, det gör så ont i hjärtat o ont i magen!
Det som hänt är att 3 barn på dagis idag rymde genom staketet där en planka fattades o Hampus var ett av barnen.
Min älskade son, och de sprang ut mot vägen, men som en skyddsängel kom en mamma just då och stoppade dom. Vad hade hänt annars? Jag blir så rädd så de gör ont i magen när jag tänker på det.

Denna planka har tydlligen fattats i över 1 vecka och ingen har gjort ngt åt det, det var tvunget att hända ngt innan dom spikade upp en planka där. VARFÖR!!!!!!

Och det värsta av allt var att ingen fröken berättade detta när jag hämtade Hampus, fick veta av en annan förälder. Ringde då dagis direkt o det var bara borförklaring efter bortförklaring. Jag har varit ledig så jag visste inget om att de fattades en planka och jag var just inne och hon var där o blablabla.. skitsnack!
Dom är fan skyldiga att se efter våra barn, jag betalar mycket pengar varje månad för det!

När vi var där och hämtade Hampus så klättrade han upp på staketet o tittade på bilarna o då sa staffan, vad gör du Hampus ska du rymma och då stod en fröken precis bredvid honom och bara fnittrade, om hon nu hade glömt att 3 barn rymt den dagen så borde hon kommit på det då! Eller hur!

Vill inte heller ta Hampus från dagis då han älskar o vara där, han trivs verkligen jättebra och jag skulle bara straffa honom om jag tog honom därirån.

Tankarna på när Hampus ramlade ur barnstolen kommer tillbaka med, samma visa då, ingen berättade det när jag hämtade honom, fick veta senare samma kväll. Tänk om jag inte fått vetat o han hade blivit dålig på kvällen och fått hjärnskakning, inte tusan hade jag trott att det var hjärnskakning då om jag inte vetat att han fått en kraftig smäll mot huvudet den dagen..

Nej jag är så arg att jag inte ens kan beskriva det med ord!!!!

Har inget förtroende alls för fröknarna längre.. hade precis fått tillbaks de sen han ramla ur stolen och det hände i september.. detta gör mig så ledsen..

Mitt barn, min fina son.. inget ont får hända dig!

Kommentarer
Postat av: linda

Nej fy fan va dåligt. Att rymma och ta sig mot vägen är en allvarlig sak. En sak som dom MÅSTE berätta. Jag skulle ha ringt till inga-lena och sagt ifrån så att dom vet att detta har hänt. Det kommer annars att tystas ner och kanske hända igen.

Lilla Hampus är ju inte gammal nog att förstå att det är farligt heller.

2009-05-12 @ 06:19:50
URL: http://krussiduler.blogg.se/
Postat av: Verra

Men gud så frktansvärt!!!! Det är ju ens värsta mardröm!!! Och sen inte säger nånting heller! Dåligt..verkligen! Kram

2009-05-12 @ 08:09:27
Postat av: Marianne

Fruktansvärt dåligt av dagiset.

2009-05-12 @ 15:16:38
Postat av: malin

Nej men usch såhemskt :( tankar snurrar i huvudet va som kunde ha hänt OM inte mamman hade stoppat dom :( Hampus e ju så liten .. förstår att du e förbannad,det e deras skyldighet att berätta, och något sånt här SKA inte behöva hända,Man ska kunna känna sig trygg som föräldrer att lämna sina barn på dagis, :( Kramar Malin

2009-05-13 @ 10:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0