denna eviga väntan

Vad dagarna går långsamt nu, de är verkligen väntans tider. Borde väl egentligen passa på o bara ta de lugnt men jag har så svårt o bara ligga o glo en hel dag. Vill göra saker.. sen kan jag inte göra så mycket så de brukar sluta att jag sitter vid datorn.. men idag har jag iaf bäddat i ordning bebisens säng.
Usch vad segt de är e här sista dagarna, de värsta är att jag kan gå över 1 eller 2 veckor och fy vad tiden måste gå sakta då. Nej hoppas verkligen den lilla kommer innan den 7:e eller max en dag efter. Fast egentligen kan den lika bra vänta till den 10:e då så jag kan vara med på ebbas namngivelse den 9:e, men bara för att de är ngt jag vill så kommer den lilla säkert den 8:e.. jaja ut kommer h*n väl.

Kommentarer
Postat av: Malin Hejdenberg

Ja ut får vi verkligen hoppas att den kommer snart, e så nyfiken på va du har i magen :D

Ha en bra kväll..Kramar Malin

2009-05-04 @ 21:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0