Ett nytt försök

Ja jag testar att skriva lite nu när Edvin sover igen.. Staffan är uppe med Hampus som är sjuk. Han har en förskräcklig hosta o vaknar till o från så Staffan ligger där tills Hampus somnat klokt. Hampus har haft lite feber idag med, 38.2 som mest så det var inte så farligt men han har varit lite extra hängig.
Alla 3 barnen har varit hemma idag o snacka om att både Sebastian o Hampus varit rastlösa, så man märker verkligen hur bra dagis o fritids är. Eftersom de verkligen öst ner hela dagen så har vi inte kunnat gå ut o gå heller.

Edvin låg på filten på golvet förut en stund och tränade nacken lite, han har verkligen blivit stark på de här 2 veckorna, han vände sig även från mage till rygg, blev helt paff när han snurrade runt men de var nog bara ett misstag, han var nog inte medveten om vad han gjorde men de var kul o se iaf.

I onsdags var jag o therese i stan, självklart var Edvin o Ebba med oxå, jag handlade upp typ hela barnbidraget, men jag handlade ju kläder till barnen så de får de va värt. Handlade bl a lite 50 kläder till Edvin o en skitsnygg tröja till Hampus.

igår torsdag fick vi besök av Linda, Jonas o Liam. Edvin fick kläder o sängkläder o ett jättefint kort som Linda gjort själv, hon är verkligen jätteduktig. Sen gick jag o hampus upp o sov middag, superskönt! efter kvällsmaten gick vi en promenad till Therese o familj, där även Anna, jonathan, elin, adde o holly var. Barnen lekte o vi drack kaffe. De var verkligen superfint väder.

Imorgon ska Staffan o Patrik åka till min farmor i vibble o hämta en gungställning som vi ska få av dom, ska bli så skönt att barnen kan gunga på gården i sommar. Har även tänkt köpa en sandlåda så har barnen lite o göra iaf.
Medans dom är i vibble så tänke jag o barnen vara vid therese, hoppas bara hampus inte är sämre i morgon. Då kanske vi kan gå en promenad iaf om vädret tillåter så behöver inte Hampus vara så nära Ebba o Wilma.

Sen på kvällen så ska vi till stan på Hampens (Andreas Hamstedt) 30 års fest. Den börjar vid 6 men vi stannar nog inte så länge. Om nu Hampus är sämre imorgon så får nog staffan åka in själv så stannar jag hemma med barnen.

De gick ju bra de här, hann skriva en hel del o Edvin sover ännu. Han ligger i min famn o där kan han sova i flera timmar så de är inte så konstgt att han ännu sover.  Aningens jobbigt o skriva med en hand bara.

Skriver mera nästa gång jag hinner : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0