Fullt upp

Ja de är verkligen fullt upp med 3 barn, altid någon som ska tas om hand eller något annat som måste göras om man får en stund över så just nu blir de inte så mycket bloggande. Sitter nu med Edvin i famnen o Staffan är uppe med Hampus som ska sova. Sebastian ser tv o myser med lördagsgodis.

De här dagarna har varit bra, väldigt lite sömn men på något sätt så orkar man ändå, tror att man får extra kraft på ngt sätt när man har en bebis o tur är väl de.
När man har 1 barn så kan man anpassa livet efter den lilla men sedan blr de annorlunda, men jag älskar llivet som mamma och allt det för med sig. Att få känna sån kärlek till sina barn är helt underbart o den räcker till hur många barn som helst!
Minns att jag var orolig innan Hampus föddes om jag verkligen skulle kunna älska honom lika mycket som jag älskar Sebastian, är det verkligen möjlligt att älska mer än en så mycket, och ja det är det. Så denna gång var jag inte alls orolig över den biten.

I går åkte vi till visby tidigt på morgonen för PKU-putt o läkarkontroll, allt gick jättebra. åkte sen hem o efter en stund kom Elin, Therese o Ebba o hälsade på. Edvin fick jättefina kläder av dom.

  

Lite bilder på familjen:

Duktiga Sebastian matar lillebror
    

Försökte få en bild på alla 3 men Hampus ville inte vara med så bättre än så här blev de inte.





 

Idag var vi på Ebbas namngivelse. Hon var jättefin med klänningen o kransen, en riktig liten sötnos. Hela familjen var jättefin idag. Jag o Anna som är faddrar fick varsitt jättefint fadderbrev, känner mig verkligen stolt att ha blivit vald av Therese o Patrik.





Söta Holly                             Anna och Edvin             Paketöppning
  

Nu ska jag gå o gosa lite med Edvin i soffan, blir lite jobbigt o skriva med en hand efter ett tag : )

Kommentarer
Postat av: malin

så fin han är eran Edvin :)

jaa du.. jag vet faktiskt inte om han ens veet hur mycket jobb det ärmed barn, jag hoppas det tar väldigtväldigt lång tid innan han får en lägenhet,men de skrämmer mig, för en dag kommer han få de å då e de varannan vecka som gäller,tyvärr..:( enligt honom.. hoppas iaf ni mår braoch att det går bra med Edvin... han e verkligen jätte fin, Fastdet e alla dina killar! kramar

2009-05-10 @ 21:46:18
URL: http://malinhejdenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0