Härlig morgon

Ja de är verkligen en fin dag idag, solen skiner som bara den. Edvin min lilla sömntuta har sovit sen 7, han åt bara llite mat o sov vidare. Han har även sovit så gott som hela natten, bara vaknat för o äta. Skönt. Så jag känner mig faktiskt ganska pigg fast jag har en 6 dagar gammal son, nu är ju Staffan hemma o är pappaledig så de klart att de blir lite lättare då.

Idag ska vi ta en sväng till Edvins farmor o visa upp honom, sedan kommer bvc sköterskan hit vid halv 2, ska bli spännande o se vad han väger nu. Hoppas han gått upp bra, han äter ju jättebra så jag kan inte tro ngt annat.

Har inte så mycket intressant att skriva så lägger in lite fina bilder på barnen istället.










Kommentarer
Postat av: Therese

åååååå dom är sååå fina era killar....!! Kram

2009-05-11 @ 17:23:02
URL: http://tesshedman.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-05-11 @ 19:46:30
Postat av: Anonym

Grattis till lilla Edvin!!! Vilka fina pojkar ni har=) Må så gott hela familjen!

2009-05-11 @ 19:47:32
Postat av: Anonym

Grattis till lilla Edvin!!! Vilka fina pojkar ni har=) Må så gott hela familjen!

2009-05-11 @ 19:47:55
Postat av: Anna Ahlvin

Hmmm.... nu blev det något knas med sidan så klart då jag skulle gratta er!!! Men men... Jag var väl för snabb på knapparna i vanlig ordning. Må så gott i alla fall! /Anna

2009-05-11 @ 19:49:21
URL: http://familjen.ahlvin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0