Helgen

Ja denna helg försvann lika snabbt som den kom. Snart är staffans 10 pappa dagar slut, bara måndag o tisdag kvar. Trist, de är så skönt när han är hemma men man måste ju ha pengar.

Ifredags var jag hos Therese hela dagen, vi pratade, drack kaffe o pratade lite till.
Gick sen hem efter jag hämtat Hampus och Sebastian. På kvällen grillade vi med mamma och Jenny, trevligt. Mamma blev kvar till 12 då vi fastande framför en film, John Q. har sett den förut men den är riktigt bra.

I går, lördag så vaknade jag med riktigt ont i huvudet, inge vidare så jag gick från sängen till soffan o sov sen bort hela fm, tråkigt men orkade knappt hålla ögonen öppna, så ont hade jag. Sen på em kom Therese med familj och Elin med familj, vi grillade och kollade Eurovision, trevligt som alltid. Jag drack mitt första glas vin på bra länge, gott men höll mig ändå till ett glas och så fick jag en cider av Elin, nån ny sort som var riktigt god.

  
Emil o Sebastian börjar bli trötta o ska se film


Wilma


Idag söndag har det inte heller blivit mycket gjort.
Har kännt mig så trött hela dagen. Vi har lekt lite här hemma bara.
Sebastian åkte till Andreas vid sju, innan dess så hann Sebastian o Hampus bada och även Edvin har badat idag.

Gullungen Hampus


Alla mina sötnosar


Edvin i badet                          Efter badet
  

Imorgon är en ny vecka igen.. ska till bvc och väga. Hoppas han gått upp denna gång, han hade inte gjort de sist, men han äter jättebra så vore konstigt om han gått ner mera. Eftersom jag inte ammar så har jag bra koll på hur mycket han får i sig. Snart dags för sängen så jag är piggare imorgon, har blivit alldeles för sent många kvällar sen Edvin föddes, sen äter han ju 2 ggr varje natt så de känns i kroppen.

Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilka fina barn ni har! Har tittat på alla bilderna och nu sett lille Edvin, vilken underbar liten pojke. Man blir rent av lite sugen på en till :-)

Ska bli så kul att träffa er i sommar,

kramar Nils, Lasse, Dirk och Camilla

2009-05-18 @ 10:22:18
Postat av: Sandra

otroligt fina pojkar Emily =)

2009-05-19 @ 10:23:13
URL: http://snartmamma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0