Ingen bebis ännu..

Nej idag är de 5 dagar kvar och fortfarande ingen bebis, hampus kom fem dagar innan bf så jag har ju väntat mig att denna också kommer innan bf.. men som de känns just nu så blir de nog ingen på ett par dagar. Fast de kan ju gå väldigt fort med. Med Hampus så kom värkarna väldigt plötsligt och sen är han född 4 timmar senare så man vet ladrig när de blir.. Brukar tänka på morgonen, idag kanske vi får en bebis.. hehe.. lite läskigt ändå att de är så nära. Så fort jag får lite lite ont så ångrar jag mig o känner nej inte nu, vänta lite till samtidgt som jag inget hellre vill än att den lilla ska komma ut.

Vi hade iaf en supertrevlig valborg med god pizza från grannen, dock väldigt lång väntetid speciellt för sebastian som dom glömde bort så den stackarn fick sin pizza när alla andra ätit upp. Sedan kollade vi på elden i bläse. Barnen tyckte de var spännande men lite läskigt. Glömde kameran tyvärr så den som vill se bilder kan klicka viare till Therese blogg där det finns massa fina bilder :
www.tesshedman.blogg.se

Igår var vi på 30 års fest vid Fredrik, ganska mycket folk och en massa aktiviteter. Jag och Hampus åkte hem redan vid sju för han var så trött o grinig, men vi hann med o äta där iaf och gå en tipspromenad. Staffan o sebastian stannade kvar och hade kul och kom hem vid 11 tiden. Lite trist för staffan som fick hålla sig nykter (ifall om bebisen skulle få för sig o komma) och se på dom andra som festa o hade skoj men de kommer fler tillfällen..

Idag har vi varit ute en sväng på fm, cyklade bort till dagis gård, där vi träffade Therese, Wilma, Ebba, Jimmie, Terese, Elin, Adde o Holly. Så barnen lekte o hade kul o åt glass. Sedan blev de även varm korv med bröd till lunch sedan cyklade vi hem så Hampus fick sova ocxh sebastian o staffan cyklade iväg på hockeyavslutning. De skulle vara brännboll o lite andra aktiviteter. Skojigt för Sebastian.

Sen om ett tag så kommer Therese med fam hit o så ska vi grilla o ha de mysigt och staffan o patrik ska kolla lite på patriks bil o se om dom kanske kan fixa felet på den så de blir lite billigare än o lämna in, får hoppas det. Bilcity skulle ta 10.000 för o laga felet, helt orimligt, fattar inte hur man kan ta 10.000.. men bilfirmor brukar ju vara dyra.

De här blev ganska lånt o trist inlägg känns de som me har ju inte skrivit på ett par dar så måste ju berätta lite..

De blev några bilder tagna idag iaf, här kommer dom

  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0