Mina älskade barn!

Finns inget jag älskar så högt som mina barn, dom har gjort mig till den jag är.
Klarar inte en dag utan dom. Fast jag inte haft Edvin så länge kan jag inte se ett liv utan honom.
Bara tanken på att något skulle hända dom får mig att må illa, skaka i hela kroppen o bara vilja försvinna.. orden finns inte för vad jag känner.
Ni som är föräldrar förstår säkert ändå..

Någon som läser här kanske tycker jag tjatar om mina barn, men dom är mitt allt och efter allt som hänt så önskar jag att jag kunde ha dom vid mig jämt.

Mina fina barn, Sebastian, Hampus och Edvin, vad jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej du tjatar absolut INTE :) då tjatar jag lika mycket i min blogg då.. jaa vi får hoppas provsvaren är bra.. hoppas ni har en bra kväll..kramar

2009-05-13 @ 22:00:46
Postat av: Therese

Jag förstår precis vad du menar, det gör nog alla föräldrar. Jag kan inte i min vildaste fantasi tänka mig ett liv utan mina barn...

2009-05-14 @ 07:48:41
URL: http://tesshedman.blogg.se/
Postat av: Verra

Jag förtår oxå. Jag skulle nog hänga mig om Bella försvann. Allvarligt talat. Skulle inte klara av det! Kram

2009-05-14 @ 08:06:39
Postat av: Ida

Jag har ju inga egna barn men jag förstår ändå, klart man inte kan leva utan sina barn, du tjatar ingenting, jag tror inte man kan tjata nog om sina barn :) & för oss som bor långt bort som missar alting så är det bra att ni skriver om dom hela tiden :)



skönt att det gick bra för er med !!

har tänkt på er !! Kramkram

2009-05-14 @ 10:22:06
URL: http://idamanson.blogg.se/
Postat av: terese

näe inte tjatar du om dia barn.. vore ju mer konstigt om du inte nämnde dom i din blogg!!!! har man barn så är det ju det som kretsar i ens huvud... å jag har bara ett.. kan då inte tänka mig hur det skulle vara om jag hade fler...

pratade med en annan mamma för nån dag sen.. å vi båda undrade... vad gör folk som inte har barn?? hur får dom dagarna att gå??? ja förutom jobb då... ha det bäst!!!!

2009-05-14 @ 13:52:52
URL: http://www.metrobloggen.se/memyselfandcasp
Postat av: Sofia Gardelin

Hej Emily,



Jag hittade hit via Thereses blogg när jag för en liten stund inte hade något speciellt för mig. Barnen leker som bäst med varandra och då vill man inte störa. De var förbi en sväng och vår lilla tjej som heter Felice och är 2 år sa bebis. Ja just det sa jag men kom ju sen faktiskt på att de är ju A-kusiner:-) eftersom min man Marcus och Staffan är kusiner. Världen är bra liten eller hur?

Vill bara sända ett gratis till er nya familjemedlem. Verkligen fina söner ni har.

Barn är härliga, vad vore vi utan dem?



Ha en fin kväll.



Hälsningar från Sofia Gardelin

2009-05-14 @ 19:26:36
Postat av: Marianne

Va du är söt Emily....kram från din moster

2009-05-16 @ 23:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0