Ny mobil

Ja nu äntligen kan jag köpa ny mobil, har förlängt mitt abonemang och beställt en ny Nokia telefon. Längtar redan efter den.

Och idag är min lilla Edvin 2 veckor gammal. Tiden rinner iväg.. men jag njuter varje sekund av mitt lilla underverk : )
Har fått tid om återbesök på barnmottagningen så på tisdag kl halv 3 ska vi dit.
Har även försäkrat Edvin idag, de var verkligen på tiden tycker jag, man vet ju aldrig vad som händer och skulle något hända o han inte är försäkrad så lär man ångra sig men nu är de gjort.
Blev väldigt glad när jag ringde och fick reda på att 3 eller fler barn kostar lika mycket i månaden som 2 barn och eftersom jag självklart försäkrade honom på samma ställe som sebastian o hampus så blir de samma månadskostnad som innan.

Ikväll är de föräldramöte, längtar verkligen att få höra hur allt ska bli när de 3 förskolorna slås samman och hur grupperna kommer se ut. Tror faktiskt att de kan bli riktigt bra, känns som att fröknarna börjat tröttna på sitt jobb så dom behöver nog lite förändring. Även om jag oroar mig en hel del för hur allt kommer bli för Hampus del så vet jag att han kommer vänja sig vid det nya dagiset ganska snabbt, barn har ju den förmågan, de är nog vi vuxna som tycker det är jobbigast. Och barnen känner ju va våran oro så jag ska försöka att inte oroa mig så mycket och se det som något positivt istället.. efter mötet ikväll så hoppas jag verkligen att jag fortfarande känner så.

Idag var det staffans sista pappadag och vi har städat en hel del, eller vi o vi, staffan har städat och jag har gjort småfix o myst med Edvin.

Nu är staffan o hämtar Hampus, vad härligt de ska bli o få höra hans härliga röst om en stund, saknar verkligen honom när han är på dagis, trots att de bara är några få timmar åt gången.

Kankse skriver mera ikväll efter mötet om ja hinner o orkar, de är ju tisdag o de betyder Desperate Housewifes!

Kommentarer
Postat av: teresee

åå va kul med ny mobil.... jag ska nog oxå kanske ta en ny mobil när mitt abonemang går ut... i december... suck... men den som väntar på någe gott...å då ska det självklart vara en nokia.. finns ju inga andra alternativ

2009-05-21 @ 13:50:31
URL: http://www.metrobloggen.se/memyselfandcasp
Postat av: Ida

vad e det för mobil du skaffat dig då? :)



tänkte, ska vi fixa till din blogg nu när ni är en till :)

hoppas allt är bra !!

kramkram <3

2009-05-22 @ 17:55:18
URL: http://idamanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0