Tjejkväll..

Ja igår hade vi tjejkväll, jag, Therese, Anna, Elin o Ida. De var skit kul. Vi åt tacos, sjöng singstar o spelade ett spel som var riktigt kul. Och så drack vi vin. Inte Anna då som fick hålla sig till läsk. De måste vi göra om. Jag hade ingen kamera med men antar att Therese kommer lägga upp bilder på sin blogg när hon har tid.

Idag sov jag till 12, skönt. Så länge har jag inte sovit på länge. Sen drog vi till stan o köpte skor till sebastian o Hampus. Nu ska vi grilla. Gott!

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: marie

Yes det var jag :) Kände mig jätteotrevlig som inte hälsade ordentligt. Ja jag förstod att det var ni :) Du har också OTROLIGT FINA barn!! hoppas allt är bra med er.

2010-02-05 @ 14:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0