Trist väder

Jag som skulle börja ut o gå så fort jag lämnat barnen på morgonen.. men hur lätt är de när de är skitväder jämt. Igår blåste de som tusan och idag regnar det. Suck! Hoppas på bättre väder nästa vecka.
Var inge kul alls att lämna Hampus i morse, han grät jättemycket och jag fick till slut slita loss honom från min famn då jag var tvungen att gå ut till Edvin som låg i vagnen. Usch vad jag mådde dåligt på vägen hem. Sms:ade till Elin efter ca 30 minuter o kolla om hon varit på dagis än o lämnat Holly och de hade hon och då hade Hampus kommit springandes o kramat Holly o så sprang dom in o dansa, Härligt! Då vet jag att han var glad igen.
Det brukar alltid gå över snabbt när han gråter vid lämning men denna gång var de verkligen hjärtskärande gråt.

Igår fick vi besök av Pedro, Jessica o deras lilla Malva som är lika gammal som Hampus ungefär, skiljer bara någon månad. Väldigt trevligt. Blir av allt för sällan.

Malva

Hampus och Malva
 
Fina Hampus


Idag kl 16 är de dags för utvecklingsamtal med Sebastian, spännande. Tycker de är så roligt med dessa samtal. Är också det sista när han ännu går i förskoleklass, snart börjar han ettan, min STORA kille.. helt otroligt egentligen att jag är mamma till en sjuåring!


Är STOLT & LYCKLIG att få vara mamma till dessa 3 underbara killar..
se bara vilka stolta storebröder Edvin har..


Edvin


Jag känner mig också lyckligt lottad som har Staffan  mitt liv, han prioriterar alltid sina barn o mig framför allt.
Det viktigaste i hans liv är hans familj. Jag trodde aldrig att jag skulle kunna bli lyckligt kär, men de är jag nu och så kommer det alltid vara.
Visst gnäller man o irriterar sig på småsaker speciellt nu när man är trött, men Staffan klagar aldrig över något, jag vet att han är trött och jag vet att han får ont i ryggen av jobbet men han gnäller aldrig över det.. de är jag som står för gnällandet här.. haha..

Älskar min familj!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh :8 det e verkliget jätte jobbigt när barnen gråter vid lämning på dagis :( Skönt att han blev glad sen,men just den stunden då dom blir ledsna e verkligen jätte jobbiga. Jaa du ska vara glad att du har Staffan,Han verkar vara en toppen pappa åt barnen men som även tar mycket hemma fast han jobbar, Såna killar e det ganska ont om,Det e så det ska vara i en familj.Alla ska hjälpas åt,Hoppas ni får en bra dag,även fast detta trista väder :( kramar

2009-05-28 @ 12:56:17
URL: http://malinhejdenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0