Trött idag..

Ja usch vad jag är trött idag, var en jobbig natt. Somna nog inte förän 2, Hampus hostade jättemycket o drömde mardrömmar. Han fick sova inne vid oss men så fort jag somna så skrek han: Nej nej. Drömde han inte så fick han en hostattack isället, men vid 2 somna jag helt till slut, vaknade bara några gånger av hampus mellan 2 o halv 4 då Edvin vakna o var hungrig. Så ner o fixa mat o medans ja gjorde de så blev Edvin bara argare o argare o jag tänkte Staffan vaknar väl o tar honom men icke, den enda som vaknat när ja kommer upp är Hampus, Suck! Då blev jag faktiskt ganska irriterad o väckte honom och då tog han Hampus o skulle få han o somna om men den enda som somna var Staffan..
Ja till slut somna iaf Hampus o även Edvin vid närmare 5, kl 6 ringde kl så de var bara o studsa upp ur sängen. Fixa mig själv lie, väcka de stora barnen. Fixa dom, äta frukost, väcka Edvin o fixa honom o sen bar de av till skolan. Vi hann i tid, helt otroligt!

Sedan tillbringade jag, Hampus o Edvin dagen vid Therese o Ebba. Var ute en kort promenad på fm, gick sedan med therese till bvc som sällskap, vi skulle dit vid halv 2 men tur som ja hade så hade Anki tid o väga Edvin efter Ebba så vi slapp gå dit senare.
Han har fortsatt o gå upp i vikt, skönt!

Hem till therese igen o åt mat o fylla på kaffeförådet, sedan blev de en till promenad på em. Hampus somna då i vagnen, skönt de behövde han.

Sen var de dags o hämta Sebastian i skolan.

Nu har vi fått i oss kvällsmat o druckit kaffe o lagt de stora killarna så jag ska hoppa in i duschen innan ja somnar i soffan, för de kommer jag garanterat göra.. kanske borde lägga mig i sängen med en gång efter duschen. Hade varit superskönt.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack Emily.. betyder mycket att du tänker på mig idag,:) Hoppas Hampus mår bättre, Du har så fina små pojkar :) Kramar Malin

2009-05-26 @ 10:20:59
URL: http://malinhejdenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0