Dopet är över

Ja igår döptes vår fina Edvin.

Hans namn är Edvin Erling Emanuel

Edvin: Kom vi på när han var några timmar gammal, de bara kom till oss.. hade inte haft en tanke på det under graviditeten.

Erling: Staffan heter Erling i mellan namn så det är såklart efter honom.

Emanuel: Min bror heter Emanuel, så det är efter honom. Tyvärr kunde inte min bror vara med på dopet, Jättetråkigt!!

Allt gick bra men några barn, bla Hampus såklart hade väldigt mycket spring i benen i kyrkan, finns ju så mycket finnt att se på o leka med.. hehe.. som tur var så är Edvins faddrar Therese o Elin sånna som alltid hjälper till så dom gick efter Hampus ett par ggr så jag kunde vara så närvarande som möjligt för min Edvin.

Efter kyrkan så fikade vi i församlingshemmet o öppnade presenter.

Tack till..

Mamma som bakade bullar o hjälpte till att duka fram fikat i församlingshemmet
Daniel som hjälpte till o duka fram fika
Pappa som hjälpte till o duka fram o diska o städa efter
Manee som bakade en massa goda kakor
Annelie som tog sånna fina kort
Malin som ställde upp o filmade i kyrkan

Hoppas jag inte glömt någon nu...hojta om jag gjort det =)

NU ska jag hämta sebastian i skolan.
Ska lägga upp lite bilder från dopet med men de blir senare.
DEt är ju sååå segt på blogg.se så det blir nog itne så jättemånga bilder.

Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0