Emla

Idag har jag fått sett ytterligare en ny bebis, eller idag är hon 10 dagar.
Emla heter hon och var så liten o fin!!!
Glömde såklart kameran och mobilen, inte ens staffan hade mobilen med sig så de blev ingen bild. Får åka dit nån dag i veckan o fota lite =)

Annars har de varit en lugn dag, Staffan har fixat klart taket på garaget. Skönt o få de klart innan vintern.
Sen blev de en tur till lärbro då o se bebis.
Ikväll har vi sett Singing Bee Celeb o ätit godis o busat en hel del.
Hampus var så övertrött så han skratta åt allt.

Sebastian är i göteborg med A o S och ska se en Dinosaurie show.. minns inte exakt just nu vad de heter men ka nog kolla om jag hittar de på youtube..
Ja jag hitta de, Walking With Dinosaurs hette de






Hade gärna velat åka med Sebastian och sett men kanske att vi kan åka ett annat år med alla grabbar om de kommer tillbaka annars är jag nästan säker på att vi kommer se Monster Trucks ngt år, Hampus älskar o se de på tv. Edvin kommer säkert bli lika galen i bilar han. De är ju positivt med bara pojkar, samma intressen.. hehe..





Iaf så kommer sebastian inte hem föräns på måndag, men jag är säker på att han har de jättebra i göteborg.
Pratade med honom i telefon o torsdags, just när jag ringde så var han ledsen, de var ju mindre kul..
Men han blev glad under tiden vi pratade.. min fina kille, som jag saknar honom.



Ha en trevlig fortsatt helg alla!

Hejhej


Kommentarer
Postat av: Linda

Jo visst är hon fin lilla stumpan=)

2009-10-10 @ 22:17:36
URL: http://isakliam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0