...

Just nu är jag ledsen, känner mig så sviken..
Framförallt så är jag ledsen för jag förstår inte hur man kan strunta i en av de viktigaste dagarna imin sons liv..
När man är på gotland.. i hemlighet..
Är det för att man inte vill eller för att någon säger till att man inte får gå.. ja inte vet jag
Det gör fruktansvärt ont i mitt hjärta, jag har gråtit.. de hjälper inte men det är mitt sätt att få ut de jag känner..

Ja vi är inte de bästa vännerna just nu, men varför ska mina barn bli lidande, dom har inte gjort ett dugg!

Jag har försökt, jag har ringt o sms:at men bara fått svar att de finns inte tid, betyder jag inte mer??!!!

De söm gör mig så arg är att jag egentligen inte gjort ngt..
jag kände mig sårad, ville bara ha en förklaring.. fick inte de.. för stolt eller för feg, vad vet jag.
Nu helt plötsligt är allt mitt fel!

VARFÖR!!!???

Tänker inte skriva mera nu, har fått skit om mina inlägg förut, de får jag väl nu med men vet ni vad att jag orkar fan inte bry mig.


När jag tänker på Elin som är sjuk i cancer, har 2 små barn.. då kan jag inte förstå varför en del inte tar mer vara på sina nära o kära.. Jag har iaf fått mig en tankeställare när man på ngt sätt förstår att de kan drabba precis vem som helst, när som helst!



Tänker även på några som står oss nära, deras lille pojk har antagligen fått rs, inga provsvar är klara ännu vadjag vet iaf, men dom misstänker det precis som dom gjorde med Edvin o de visade sig ju vara rs.
Mamman till denna lilla pojke har ammat o ammat o ammat, man kan bli sjuk ändå!

God natt!


Kommentarer
Postat av: Elin

men gud gumman??+ vem har svikit dig så?? cad ledsen och arg jag blir. Får prata på musiklekis imorgon. pusspuss

2009-10-26 @ 23:32:38
URL: http://guteelin.blogg.se/
Postat av: Anna

BRA DÄR EMILY!!!!! Ha där fick dom som tror att RS beror på icke ammning...Hoppas lilla mannen snart blir bra.... Kramar

2009-10-27 @ 07:54:28
Postat av: malin

Men vem har gjort dig ledsen och arg ?? :( Kramar om

Rs hu hoppas snart lille bebben blir bättre, Sköt om er! Kramar

2009-10-27 @ 15:45:02
URL: http://pancaks.webblogg.se/
Postat av: Therese

Det är förjävligt vännen... helt åt helvete förjävligt... !!

Du frågar " är det för att man inte vill eller för att man inte får gå...." Du vet svaret...!

Så ledsamt.. ! Oacceptabelt...



Kramar

2009-10-27 @ 17:15:19
URL: http://tesshedman.blogg.se/
Postat av: Moa

Ja nu håller vi tummarna för att det inte är RS och att han blir bra.

Och självklart håller vi tummarna för Elin också.



Hoppas att den som svikit dig kommer till sina sinnes fulla bruk.

Kramar

2009-10-27 @ 19:41:24
URL: http://aliasmissm.blogg.se/
Postat av: malin

Tack för att du tänker så mycket på min syster, vet att det gör henne starkare, och det värmer mitt hjärta !! Tack ! kramar

2009-10-28 @ 09:05:14
URL: http://pancaks.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Tråkigt när man känner sig sviken! En viktig fundering i detta är kanske att din son är ganska lyckligt ovetande om vad som händer när det gäller såna saker och att det kanske är en av dina viktigaste dagar i livet som inte tas tillvara på. Värt att sortera kan jag tycka. Har ingen aning vad detta är för nåt,men för din egen skull kanske du ska försöka bearbeta detta och inte skuldbelägga dig för mkt. Vissa saker kan man inte göra ngt åt.

2009-10-28 @ 18:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0