Happy birthday to me!

Imorgon fyller jag år, hela 26 år.
Ser det inte som något negativt att bli äldre.
Jag är glad för varje dag, månad, år som jag får uppleva tillsammans med mina nära o kära!

Har inte bjudit till nåt stort kalas, men känner du dig kaffesugen imorgon så är kaffet varmt o jag är hemma hela dagen så de är bara o komma förbi.
(obs inget present tvång men gärna en triss med högvinst.. hehe..)

Inatt ska jag försöka sova lite mer, är bra trött så de blir nog inte så svårt hoppas jag.








Jag kallar inte en hjärntvätt för kärlek.
Jag är riktigt rädd och orolig hur allt ska sluta!


Kommentarer
Postat av: linda

GRATTIS på födelsedagen vill jag säga först!!

Hoppas ni får en underbar dag med kafferep och triss-skrapning!



Sen angående onyttigheter.

Det är många som slutar varje måndag men börjar återigen på Onsdag!

Men NU HAR JAG BESTRÄMT mig!!!

Från och med i dag så är det slut på det!

Ingenting förutom på kalas och andra högtider.

(tur att jag hra sååå stor släkt som ska firas!!)



Gäller bara att bestämma sig på riktigt och inte falla för frestelsen!!!

Till sommarn ska jag ha hittat tillbaka till mi kropp igen. Du får gärna hänga på!!

2009-10-23 @ 07:52:40
URL: http://royaltylove.blogg.se/
Postat av: Anna Ahlvin

Grattis på födelsedagen Emily! Hoppas att du får en bra dag med nära och kära. Kram

2009-10-23 @ 07:55:29
URL: http://familjenahlvin.blogg.se/
Postat av: Therese

Hipp Hipp Hurra..... !!! Grattis på födelsedagen. Kikar kanske ner sen.. ! Kramar

2009-10-23 @ 08:21:07
URL: http://tesshedman.blogg.se/
Postat av: elin hejdenberg

GRATTIS på din födelsedag!!!! =)

KRAMAR

2009-10-23 @ 09:52:57
Postat av: Marianne

GRATTIS till både dig och mig -----------@

2009-10-23 @ 13:07:09
Postat av: Sofia Gardelin

Grattis på din stora dag.

Jag hoppas verkligen din dag har varit bra så här långt och att du får en jätte fin kväll med familj och vänner.



Stora kramar från Sofia m familj

2009-10-23 @ 17:25:08
Postat av: Anonym

Grattis på födelsedagen!!

2009-10-23 @ 17:54:15
Postat av: elin

Grattis min käre vän på din dag idag!!!!

2009-10-23 @ 19:38:51
URL: http://guteelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lite sent men sänder ändå många grattis till dig på din födelsedag o hoppas du haft en jättefin dag.

Tankar o kramar!

2009-10-23 @ 22:02:44
Postat av: Anna Ahlvin

Hoppas du haft en bra dag! Vi har velat lite ang vaccinet men dom ev biverkningar som man kan få av vaccinet är ingenting mot vad sjäva influensan kan göra på ett litet barn med en sådan kraftig astma vid förkylning etc som Mille har. Litar på att Milles läkare har fattat det rätta beslutet för just honom. Är Edvin i riskgruppen? Ha en skön helg! Kram

2009-10-23 @ 23:58:11
URL: http://familjenahlvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0