Härligt väder..

..eller inte. Nej usch vad jag inte gillar när de regnar.

Har idag varit på utvecklingssamtal med Hampus på dagis. Det gick väldigt bra och min lilla kille är väldigt duktig på det mesta. Pratar bra så både vuxna o barn förstår, har bra ordförståelse, bra motorik och är väldigt social. Alla nya fröknar är väldigt imponerade av honom o hans tal och att han är så social.
STOLT blir jag såklart!

Igår var vi på musiklekis, Hampus gillar det väldigt mycket.
Vi gick hem runt halv 12 o åt lunch o sedan tog vi en promenad till närs o hälsade på Signe o hennes barn.
Hampus o Noel lekte väldigt bra tillsammans tycker jag.
Hampus pratatde mycket om Noel hela kvällen igår =)

Han har ju mest tjejkompisar annars utanför dagis så han tyckte nog de var kul o leka med en kille som gillar samma saker och är lite vild o busig.

Nu ligger Edvin på soffan, ska nog lägga mig där en stund jag med.

Bye!


Kommentarer
Postat av: Signe

Jättekul att ni va på besök,de får vi göra om!

2009-10-07 @ 15:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0