Internet är segt!!!

Fy tusan vad segt internet är, tar aslång tid bara för o byta sida!

Nu är jag iaf här o ska skriva ett asroligt inlägg.. haha..

Idag har jag o Edvin varit på församlingshemmet o träffat en massa andra mammor o barn, skoj o ha nåt o göra när man är mammaledig.

Imorgon ska jag lämna Hampus på dagis i vanlig tid fast han egentligen är ledig, men imorgon kommer fotografen dit.. hoppas verkligen kortet kommer bli bra.
Medans han är där så tänkte jag o Edvin åka till mamma o hälsa på en stund, ska hämta Hampus vid 12 och när Staffan kommit hem så åker vi till visby o ska shoppa lite =)

Nu vakna Edvin så jag ska ge han lite mat sen är de sängen som gäller




Att man kan vara så falsk! Fy fan!


Kommentarer
Postat av: malin

Ja hoppas verkligen fotografierna blir bra på barnen, Alexandras första =) Hoppas ni får en bra dag istan =) kram på er!

2009-10-09 @ 09:22:21
URL: http://pancaks.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Vad har du för uppkoppling?

2009-10-09 @ 22:11:02
Postat av: Emily

Ja jag har telia, 24 mb tror jag.. men vi kommer aldrig upp i 24, brukar köra koll på bredbandskollen emellanåt o vi har tv på telia med och på telia säger dom att de kan bli segare för att man har boxern på.. jaja.. nu är de som vanligt igen iaf.

2009-10-09 @ 23:32:26
Postat av: Anonym

Vi hade också telia, även på tv..och det är tydligen vanligt att boxerna snor upp till hälften av uppkopplingen...

Vårt var jätte segt kom anske upp i 8 (av 24), så vi sa upp det...

2009-10-10 @ 12:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0