Jag lever

Det har varit lite dåligt uppdatering här men jag har varken orkat eller hunnit.
Loppisen gick bättre än väntat, tjänade 1020 kr och gjorde även lite fynd själv, bla en trappgrind, jacka till hampus, tröjor till hampus, dataspel till sebastian.

Nu är jag sjuk, inge skoj alls. Alla mina krafter är som bortblåsta, så staffan är hemma idag. Orkar knappt lyfta min lilla Edvin.
Kl 13 kommer prästen hit, ska prata lite om dopet somäger rum på söndag. Så jag måste snart ducsha o försöka känna mig pigg.

Mamma är här idag med o bakar bullar till dopet, världens bästa mamma!!

Har inte gjort så mycket de här dagarna.. varit ute med Hampus lite, han har cyklat på sin 12 tummare. Han har lärt sig tekniken att trampa så nu tycker han de är jättekul. Helt sjuk vad dom växer fort. De är läskigt!
Edvin blir 6 mån den 5/11. Jag hänger inte med alls.

Nu ska jag fylla i jultidningsbeställningen så de blir klart.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Anna Ahlvin

Ja tack. Vi har haft en jätteskön sthlmsvistelse. Det är roligt två gånger då man åker iväg. Både att åka iväg och att komma hem. Hoppas att du kryar på dig snart... låter som du är väldigt risig som du beskriver dig =( Stackare!!!! Måtte du få må bättre till helgen då ni ska döpa Edvin. Va roligt att du fick in pengar på loppisen och att du även gjorde fynd =) Ta hand om dig och familjen!/Anna

2009-10-21 @ 21:30:14
URL: http://familjenahlvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0