Jutidningsutdelning

Ikväll har jag o sebastian delat ut jultidningar, de tog sin lilla tid. Men nu är de gjort, skönt!

Dagen idag har varit bra, började med att lämnade sebastian i skolan, vidare till Therese för en snabb kopp kaffe, sen ner till Bvc för 6 månaders koll. Edvin börjar bli stor. Vägde nåt på 7900 o var 71 lång. Doktorn titta lite på vad han kan o de såg bra ut.
Snabbt vidare ner till musiklekis o vi hann i tid. Hampus tycker de är såå skojigt!

Vi lunchade med Therese innan de var dags o hämta sebastian i skolan.

Sen hem o umgås med barnen tills kl börja närma sig matlagning =)

Strax börjar de desperata hemmafruarna! Love it!

Hej svejs!!


Kommentarer
Postat av: linda

Då skajag ner o kolla på måndag kanske. Om jag hittar orken. Medelgympa är ju jätte skoj träning med hängselgubbe och hopp!!



Annars får jag väl köpa en dvd med träningspass och köra hemma framför tvn!!!

2009-10-28 @ 09:55:17
URL: http://royaltylove.blogg.se/
Postat av: Manne

Hej.

Jag skulle bara säga att jag av fri vilja valde att inte gå på dopet. Det var inte någon som tvingade mig att inte gå.

Varför kan vi inte bara stryka ett streck över allt och börja om på nytt? Ingen har någonsin haft för avsikt att göra någon illa.

Mvh Manne

2009-10-28 @ 19:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0