Loppis here I come

Ja nu äntligen är jag klar med allt inför loppisen. Det har tagit hela veckan att rensa, tvätta o prisa.. fy vilket jobb men tack vare loppisen har jag nu gått igenom alla kläder, tom mina. Det behövdes. Men nu syns det verkligen att jag behöver shoppa. Det  är typ tomt i min garderob nu. Fick lite ångest också när jag isåg hur mycket min kropp ändrats sen Hampus kom.. men men.. skit samma, jag är fortfarande jag, lite rundare bara.. haha..

Måste tacka min snälla mamma som tvättade upp lite kläder åt mig inför loppisen, annars had ejag aldrig hunnit!

Imorgon kl 17 går lasset till församlingshemmet o på lördag kl 10 slår portarna upp så KOM DIT!
Ta med alla dina vänner också.

Det kommer finnas barnkläder, damkläder, mammakläder, leksaker mm

Nu ska Edvin äta nattmålet sen ska vi sova.. kanske jag med ska ta ett nattmål.. vi får se..
Svammel i nattmössan eller vadå??!

God natt


Kommentarer
Postat av: linda

Godmorgon!!

Att ge nappen till Eddie mitt i natten det går bara inte! Han spottar ut den, kniper igen munnen och skriker ännu högre om jag försöker igen!

Men jag ska ta kampen. Jag börjar på Måndag, brukar jag köra med!!!!



Men har ni några fasta läggningsrutiner för Edwin?

Det är väl de rutiner vi inte har här hemma. Nora har sina egna med Eddie han får bara åka med.

2009-10-16 @ 08:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0