Måndag

Ja så var de måndag igen.. har inte gjort så mycket idag. Lämnade Hampus på dagis, gick hem o sov en stund med Edvin på soffan. De är ju såå mysigt o gäller o passa på medans de ännu går =)
Sen har jag duschat o ätit lunch. Edvin fick lite burkmat med, morots puré som han ÄLSKADE. Han åt ½ burk. Och fick ner det mesta i magen o inte utanför som det blivit de andra gångerna. han hade säkert kunnat äta mera men vågar inte ge för mycket när han ännu inte är så van.

Ringde till min syster o kollade hur Felix mår och det var bra där, och kollade hur Emilias 2 års dag blivit och det hade varit kanon! Kläderna jag köpt passade utmärkt också.

Igår rensade jag för fullt inför loppisen på lördag. Det blev mer än vad jag trodde det skulle bli. De som är jobbigast att göra sig av med är alla de minsta kläderna. Men det är likabra medans dom ännu är fräscha, låter jag dom ligga i flera år kanske de inte går o använda sen. Jag räknar ju inte med att allt ska bli sålt men det är jättemycket fina kläder så de vore konstigt om inte de mesta blev sålt.. men men vi får se hur de går och hur mycket folk som kommer.
Har annonserat ganska bra tycker jag så förhoppningsvis har de spridit sig.


Har du missat annonseringen??

Barnloppis i Slite församlingshem lördag 17 okt kl 10-16.



Snart dags o gå ut i detta härliga regnoväder för o hämta Hampus.

Bye!


Kommentarer
Postat av: terese

näe emily.. du åkte ju faktiskt bil för att hämta hampus.. hihi....jag däremot fick cykla i regnet... KUL!!!

2009-10-12 @ 15:34:32
URL: http://www.metrobloggen.se/memyselfandcasp
Postat av: Therese

PRECIS !!!!!!!! du tog bilen din latmask.. jag gick i det härliga porlande underbara regnet, och blev DTNGSUR !!!! såååå härligt, du borde prova det ;)

2009-10-12 @ 17:19:58
URL: http://tesshedman.blogg.se/
Postat av: Emily

De klart jag måste använda bilen ibland.. den kan ju inte bara stå här hemma o se fin ut =)

2009-10-12 @ 20:43:32
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0