Mitt i natten

Ja de är mitt i natten o här sitter jag.. har vänt o vridit på mig läänge nu.. kan inte sova.
Tankarna snurrar hit o dit.. mycket som sker nu.

Fick nån sorts panikångest när jag låg där uppe i sängen.. fick ont i kroppen, ont i magen, fick panik o var tvungen o öppna ögonen o på bara ett par sek så rann allt av mig men fy så läskigt de kändes.

Elin.. som jag inte känner egentligen, mer än att hon brukar läsa min blogg o kommentera o jag har även följt hennes.. Är vän med hennes syster Malin så man blir ju en del av allt..
Jag kan inte släppa allt.. kan inte i min vildaste fantasi sätta mig in i hur tankarna snurrar hos henne nu.
Hoppas hon vaknar ur denna mardröm snart.

Alla ni därute, Ta vara på era vänner, era familjer, ja alla som  ni bryr er om. Man vet aldrig vad som händer imorgon!

Jag älskar min familj, alla mina barn, min älskade sambo, min mamma, mina syskon.

Johanna min älsta syster som bor i borås, många mil bort, saknar henne jämt. Tänk om vi bara kunde bo lite närmare varandra. Tänk att kunna ta en kopp kaffe ibland o se våra barn leka. Tänk att få ha dig här!!
Jag älskar dig, barnen o Magnus!

Manne, min bror, min lillebror. Min smarta lillebror som pluggar till civil ingenjör (om jag minns rätt) Du är den smartaste jag vet, även du bor alleles för långt borta. Både Sebastian och Edvin är döpta efter dig, hoppas dom blir lika smarta oxå.. hehe.. Jag hoppas att du lyckas komma på Edvins dop, det skulle betyda så mycket för oss alla.
Jag älskar dig!!
Se nu till att va smart i alla situationer!

Jenny min lillasyster, Hon bor iaf på gotland. Ställer alltid upp o hjälper mig med barnen när det behövs.
Du är guld värd och jag vet att allt kommer gå bra för dig.
Jag älskar dig min lilla lillasyster!!


Alla mina underbara vänner betyder oxå väldigt mycket o ja älskar er!!!!


Nu ska ja försöka sova.

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja, ibland blir allt bara för mycket !! Då är det skönt att kunna skriva av sig ibland.. även om det är mitt i natten.



Det finns alltid en telefon oxå.. och min ligger alltid bredvid sängen.. det är bara att ringa om det skulle behövas... fast det visste du ju redan!!



Hoppas Edvin är lika sov-sugen som du idag :) Kram

2009-10-22 @ 09:51:12
URL: http://tesshedman.blogg.se/
Postat av: Jenny Hallgren

Älskar dig också stora syster..

Du är med guldvärd..

Klart jag alltid ställer upp för dig och

tar gärna hand om dina underbara gullungar...

2009-10-22 @ 10:02:09
Postat av: elin hejdenberg

TACK för att ni tänker på mig! Å TACK TACK TACK för att Malin har Er!! Min första behandling va igår.. å det gick bra.. var 3e vecka ska jag in å få dropp...å sen ska jag äta medicin 2 ggr om dagen.

Jag SKA KLARA DETTA!!!!!!!! Å ni är så fina som tänker på mig å det ger mig sån kraft å styrka!!

Ni är fan helt underbara!!!!!!!!!



Ska försöka skriva lite mer i min blogg om detta...när jag orkar..

KRAMAR

2009-10-22 @ 11:03:57
Postat av: Sofia Gardelin

Så väldigt fint skrivet Emily. Jag lovar att jag tar dig på orden. Jag njuter av alla bra dagar vi har och de dåliga dagarna försöker jag bara glömma så fort det går. Men det är ändå de dagarna som stannar kvar i min hjärna. Vill bara att alls ska va som vanligt igen. Även om jag inte alls har en susning om vem Elin är så lovar jag att jag skänker henne en extra tanke och håller alla mina tummar och tår för henne. Det SKA gå bra.



Stor kram till hela din familj från mig / Sofia

2009-10-22 @ 18:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0