Musiklekis!

Är ännu förkyld o har ont i halsen men börjar känna mig lite piggare, hoppas de fortsätter så.
Imorgon kl 9 ska jag till bvc för 6 månaders koll med Edvin o efter de blir det musiklekis. Hampus längtar.

Sebastians jultidningar har nu kommit så nu är de utdelning som gäller, tänkte försöka ta en del imorgon.
Så Elin, Anna, Therese, Malin ha pengar hemma imorgon kväll.. då kommer vi.. hehe..

Bilder från dopet kommer imorgon eller på onsdag.. domär i Elins kamera så jag kan inte lägga upp några ännu.

Nu har jag inge mer intressant o skriva.

Bye!


Kommentarer
Postat av: Anna

Oh god... Hur mycke köpte jag för???

2009-10-26 @ 20:55:21
Postat av: Therese

o shit.. redan ?!

2009-10-26 @ 22:07:00
URL: http://tesshedman.blogg.se/
Postat av: Emily

Ja, jag var snabb med att skicka in o de tog bara ett par dagar för dom o komma.

2009-10-26 @ 22:55:14
URL: http://emilyhallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0