Så var min dag slut för denna gång

Ja födelsedagen är över.. men det har varit en trevlig dag.
Började dock dagen med en trotsig Hampus, ibland så blir jag helt galen, när han vägrar o lyssna. Vad f*n ska man göra då egentligen??

Runt kl 13 så dök, Therese, Emil, Wilma, Ebba, Anna, Jonathan o Havanna upp, Fick en så jättefin lampa av dom (den var från Elin med men hon jobba ju som vanligt) Lampan är verkligen kanon fin, sitter o sneglar på den lite då o då o tänker, den är MIN, bara MIN.. hahahahaha..
Syster Jenny kom hit med.
Vi fika o hade de trevligt.

Sen fick jag rosor av staffan o 2 flaskor vin.. hade tänkt öppna en flaska ikväll men det kom sena gäster så de blev inge men jag klarar mig nog =)

Vi beställde Pizza till kvällsmat, gott!! Sen blev de fredagsmys o precis när Idol började o jag hade slumrat till i soffan med Edvin så kommer barnens farmor, Faster Micki, Danne o Tilde. Av dom fick jag en blomma, lotter (ingen högvinst men iaf 30 spänn) och ashäftiga ljus som ser ut som stenar.
Så de blev Idol o fika, mycket trevligt fredagssällskap.

Måste skriva det att jag förstår inte vad de är med idol o tonårstjejer, de är ju så man skäms. Dom gråter, skriker o har sig.. fy vad pinsamt!

Mamma o Jenny var här i onsdags o firade mig, fick då snapsglas o en brödkavel, väldigt behövligt med kaveln kan jag säga, nu sipper jag låna mammas när jag ska baka =)
Bjöd dom på mat då, en kycklinggryta som belv uppskattad. Tack för receptet Therese.

Sen ska jag även få i present av staffan att vi ÄNTLIGEN ska tapetsera om "finhallen" Vad jag längtar!!!!

Sen kom även blombudet med blommor från min kusin Ramona som bor i Norge, väldigt oväntat o väldigt uppskattat. Tack så jättemycket kära kusin!

Det enda som saknades idag är min äldsta son Sebastian. Dagen blir inte hel utan honom här. Han ringde iaf förut och sa grattis o så prata vi om lite allt möjligt.
Imorgon kommer han hem, min finaste sebastian!

Imorgon ska jag baka för fullt inför Edvins dop på söndag.. tycker de är ganska jobbigt med tillställningar men de klart han ska döpas, de har ju mina andra barn gjort, de hör till.. tycker jag.

Ska nog försöka gå o lägga mig snart.. men har lite tvätt o ta itu med först.

Bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0