Tankar..

Ja som alla vet så har de nu ploppats ut en massa bebisar överallt.. typ alla har fått en bebis nu på sistonde.
Även jag =)
Nu har jag 3 pojkar men längtan efter en dotter finns där..  men frågan är om jag verkligen kommer skaffa ett barn till. De har varit mycket bebis här de senaste 2 åren och jag längtar lite efter mer självständiga barn. Så om jag väntar i 4-5 år med o skaffa ett till barn, då har ju Hampus o Edvin typ precis blivit någorlunda självständiga, med påklädning o liknande.. ska jag då börja om med en ny bebis??
Som det är nu så skulle jag inte orka med en liten till inom de närmsta åren.
Hur gärna jag än skulle vilja så är jag ju ingen superkvinna!

Jag älskar mina barn otroligt mycket, gör vad somheslt för dom men ibland är de riktigt jobbigt o jag vill bara fly fältet!

Sen undrar jag, eftersom staffan redan har ett par år på nacken, när är han för gammal för o bli pappa, igen.. finns de nån övre gräns för män..?? Jag menar inte pga risker o sånt utan för barnens skull, eller räcker de om den ena föräldern är någorlunda ung.
Iså fall så kan vi ju vänta typ 7-10 år inna vi skaffar barn igen..

Shit vad jobbigt.. varför tänker jag ens på detta??
Jo för längtan efter dottern finns där, det har den alltid gjort!


Just nu är jag så tom o deppig med, saknaden efter sebastian är sjukt jobbig när han är vid Andreas.
Livet känns typ meninslöst utan honom här. Allt som vi gör vill jag dela med honom.
Tyvärr hjälper de inte att jag har 3 andra underbara killar!

Hatar delad vårdnad!



Bye


Kommentarer
Postat av: Marianne

Du behöver inte fundera på om du ska skaffa ett barn till el inte. Edvin är bara 5 mån och du hinner fundera på detta. Tänk om det blir en son till, ska du skaffa en till då för att du vill så gärna ha en dotter. Det kan sluta med MÅNGA barn det. hihi KRAM

2009-10-10 @ 13:50:08
Postat av: malin

hihi, jaa sant de som Marianne skriver, men förstår du har 3 helt underbara pojkar, klart du vill ha en tös ,, jobbigt med att inte ha sebastian hemma :( barnens pappa har inte träffat sina barn på över en vecka nu :/ inte ens ringt ,, ingenting, man kan ju börja undra, Saknar han inte sina barn?!! :/ ledsamt och tråkigt för barnens skull .. hoppas ni får en mysig lördag kramar

2009-10-10 @ 18:50:19
URL: http://pancaks.webblogg.se/
Postat av: Emily

Marianne: Hehe.. nej om de nu blir ett barn till framöver och de skulle bli en pojk till då är de verkligen stopp där.

Men ibland när ja ser på mina barns döttrar så kan jag undra hur det skulle vara o ha en egen dotter.

Med pojkar ska allt va så tufft o häftigt..

Men skulle jag få välja om o ha 2 söner o 1 dotter så skulle jag självklart INTE göra det. Mina barn är dom bästa som finns.



Malin: Jag kan inte förstå hur S inte kan höra av sig eller komma förbi en endaste gång på så här lång tid. Hoppas han snart skärper sig.

2009-10-10 @ 21:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0