Trött

Idag är jag extra trött, kom i säng alldeles försent igår, strax efter så vaknade Hampus som han gör varje natt o skriekr o gråter. Hoppas de går över snart. SEn i natt vid 4 tiden så vakna Edvin o grät o grät o grät..vet inte varför, kanske magknip.
Trött är jag iaf.

Jag o Edvin sov en stund förut men känner mig inte piggare för de, har ont i huvudet med =(

Har nyss varit o hämtat sebastian o halv 3 ska Hampus hämtas.

Undrar vem som kom på att man inte får ha barnen på fritids när man är mammaledig, är ett evigt spring o hämta på skolan en tid o dags en tid.. de är inte varje dag men jobbigt de dagar de är.
Kan inte hämta hampus kl 1 eftersom han sover middag då.. de dagarna Hampus är ledig från dagis så sover han ingen middag eftersom jag måste iväg o hämta sebastian kl 1. Så då är han lagom glad på eftermiddagen..
Edvin har inte så mycket rutiner än så han drabbas inte så mycket ännu..

imorgon ska vi till stan en sväng, förbi marianne o lämna jultidningar o kolla på deras hus.
Har ju inte varit där ännu.
sen blir de lie andra ärenden.

Fundera på o lägga ner bloggen ett tag.. jag har nog missuppfattat vad man har blogg till.
jag vill gärna kunna skriva av mig om glädjande saker men även jobbiga saker men det ska man tydligen inte.
så kanske lika bra o lägga ner.. får se..

hejsvejs


Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker inte att du ska lägga ner

2009-10-29 @ 16:27:29
Postat av: Linda

Tycker inte du ska lägga ner din blogg. Det är ett fritt land och du skriver precis vad du vill i din egen blogg.

Kramisar

2009-10-29 @ 19:23:14
URL: http://isakliam.blogg.se/
Postat av: sabina

Tycker absolut inte att du ska lägga ner din blogg. De är din blogg och du bstämmer själv vad som ska stå där i. Själv har jag min precis som du, att jag vill skriva av mig både om vad som hänt både på ont och gott. Vad ska man annars ha en blogg till. Kramar.

2009-10-30 @ 18:31:07
URL: http://olofssonsabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0