Update!

Ja tänkte köra en snabb update om vad som hänt de senaste dagarna.

Lördag: Vi åkte till stan för o kolla in trafikdagen "kul på hjul", sen hade barnen sån tur att de var barnens dag samma dag o på samma ställe så de blev lite karusellåkning med.










Sedan började regent komma så då åkte vi till Mcdonald för o luncha o hoppas att vädret skulle bli bättre så vi kunde åka tillbaka så killarna kunde få se en stuntshow som skulle vara men vädret blev bara sämre så vi åkte hemåt.

Hem o dricka kaffe o ta de lugnt en stund, sen duschen innan jag drog bort till Anna, där även Elin, Annica o Therese var. T var barnvakt åt havanna när vi skulle till stan.. Innan vi åkte så fixade Elin mitt hår o sminkade mig. Hon är jätteduktig. Jag tycker verkligen de är kul o bli fixad.
De blev även en massa tjejsnack o massa skratt innan taxin Thomas kom.
Väl inne i stan gick vi till munken, brukade vara där ganska ofta innan hampus kom men måste säga att jag inte tyckte de var llika kul längre.
Om de hade o göra med den dåliga musiken eller åldern!!?? vet jag inte.. haha.. men jag föredrar nog en tjejkväll med brudarna hemma i slite..
Tråkigt hade jag väl inte, de var skoj o göra ngt annat men krogen är inte riktigt min grej längre.
Kl 03 kom mamma o hämtade oss, var väl hemma strax innan 4.

Söndag: Ja jag sov typ hela dan, steg nog upp ca halv 3.. mådde inte dåligt men var jävligt trött.
Staffan körde sebastian på kalas kl 1 och hämtade honom kl 4.
Vi åt sen lite mat innan A kom o hämtade sebastian. Fyyy vad tomt de är utan honom här. helst av allt vill jag bara åka o hämta honom... men men..

Idag har jag varit på Bvc med Edvin, han blir ju 5 månader idag. och då är det vaccination, 1 spruta i varje ben o fyy vad jobbigt de är när han gråter. Jag bara vill ta hans lidande från honom.Men vaccinationen är ju för en massa eländiga sjukdomar så de gäller o se positivt på det. Han har varit ganska gråtig idag, speciellt när han sover. Vaknat o liksom gallskrikit flera ggr som han drömmer något hemskt eller har riktigt ont någonstans.. biverkning kanske??! I vilket fall så är de jobbigt då jag inte kan göra så mycket mer än att bara hålla honom o försöka trösta. Han har växt en del med, är nu 69 lång o väger 7600 g. Börjar bli stor.

Efter de gick vi till Therese o Ebba o drack kaffe o snckade om allt möjligt. Lunchade där med för ovanlighetens skull.. haha.. Gick hem vid 1 tiden o hämtade sen Hampus på dagis kl halv 3.

Imorgon blir de musiklekis. Hampus längtar, har pratat om de hela kvällen. Hoppas han sitter stilla denna gång när vi sjunger så man inte behöver känna att han stör någon.. fast så kanske jag inte borde känna..?? Han är ju bara 2 år. Hur många 2 åringar sittar stilla mer än 5 sek??  jaja.. skitsamma, de blir som de blir. Huvudsaken är att han har kul de är ju för hans skull ja går dit.

Sebastian busar med Edvin


Edvin testar gåstolen.


En busig blick.. o lite kräk i munnen.. =)






De var väl en snabb update =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0