Edvin 4 månader idag

Ja idag är de exakt 4 mån sen Edvin föddes, min bebis börjar bli stor. Fy vad tiden går fort. Jag har verkigen försökt ta tillvara på den första bebistiden som är såå mysig o speciell o såååå kort men nu känns de ändå som jag inte hängt med alls.
Edvin är en söt liten flirtis, smilar till allt o alla =) Men jag tror nog han längtar väldigt mycket till o få busa med storebrorsorna, han verkligen spanar på allt dom gör. Härligt o se.

Igår kväll kollade jag och sebastian först på Bröderna Lejonhjärta, sedan stupade sebastian i säng och efter de kollade jag o staffan på män somhatar kvinnor, den var riktigt bra. Precis som alla säger.

Idag har staffan varit på tippen och jag och sebastian har varit o försökt sälja jultidningar. Vi hittad ett par köpare iaf.
Vill du köpa av min son?? Hör bara av dig.. hehe..

Nu ska jag duscha och sen ska vi till Elin där vi ska umgås o sjunga SINGSTAR!!! Jippi!!

Tack alla som gjort min blogg väldigt poppis, haft vääldigt många besökare mot vanliga fall. Hoppas alla stannar kvar o läser i framtiden med. Ja alla ni som är trevliga iaf.. haha..


Hej hej


Kommentarer
Postat av: malin

Grattis till charmtrollet Edvin på sin 4 månaders dag, ca fort det går :S

Jaa kul med singstar, men hade ju andra planer :/ får kanske bli till nästa gång .. Hoppas ni får en trevlig kväll, kramar

2009-09-05 @ 17:29:14
URL: http://pancaks.webblogg.se/
Postat av: Marianne

Hade gärna köpt jultidningar av Sebastian men ni bor ju så långt bort.........

2009-09-06 @ 18:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0