Fortfarande Fredag

Shit vad lång denna dag har varit.
Började morgonen med att lämna sebastian i skolan, sen gick vi till Therese o skulle skriva inköpslista inför kräftskivan och sen handla. Det var inte så mycket som behövdes, kräftor hade vi ju redan.
Efter vi lunchat så gick vi en sväng så barnen kunde sova o sen vidare hem till mig där vi invänta resten av maffian.

När alla män o Elin kommit hem från jobbet så börja vi duka, lägga upp allt på fat och sen äntligen var de dags o hugga in på kräftorna. GOTT!! Jag åt dock inte så många, tycker de är så jobbigt o skala =)
Vihade en kycklingsallad till med så man skulle bli mätt och så självklart baguetter.

Även Annelie o hennes Bempa var med. Jätteskoj o hon verkar ha hittat en toppenman.

För ca 1 timme sen så drog sig gänget hem till Anna där dom ska fortsätta kvällen med sällskapsspel långt in på småtimmarna..
Kändes verkligen trist att inte kunna vara med hela kvällen men Sebastian ska ju spela hockey hela dan imorgon så han behöver sova klokt i natt o även ja om jag ska palla med o vara där hela dagen.

Men vi i gänget har ju ännu MÅNGA trevliga kvällar framför oss så jag är inte alltför ledsen.. ganska skönt ändå o slippa va så trött imorgon.

Tack för alla fina texter ni skickat, verkligen uppskattat.

Nu ska jag inta soffan en stund innan de är dags för sängen.

Bilder från kräftskivan dyker inom kort upp på både Elins o Therese bloggar.. mitt batteri var slut i kameran så de blev inge kort =(

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0