Härlig dag hittills..

Morgonen började bra idag, barnen var snälla. Vissa morgnar är de kaos här men inte i mrose, skönt =)
Vi gick till skolan o lämna sebastian o sedan vidare till Elin där vi mötte upp Malin, Therese o Terese med alla ungar o sedan gick vi vidare till musiklekis. Lika skoj varje gång. Hampus har lite väl många myror i rumpan bara så de är svårt o sitta stilla när vi sjunger.. men men de andra som är där har ju oxå barn så tror de flesta förstår att de inte alltid är så lätt o sitta still. Sebastian har alltid haft myror i rumpan, har de ännu men de börjar försvinna, sakta men säkert.. haha..

Efter gick jag hem, jag o Hampus åt lunch sen gick vi en kort promenad så han kunde sova i vagnen innan jag gick till skolan o hämta upp Emil o Sebastian som skulle på kör, de är där nu. Emils första gång o sebbes andra. Hoppas dom fortsätter =)

De små barnen sover ännu i vagnen men jag gissar på att dom vaknar vilken sekund som helst så de är nog bäst jag sliter mig från datorn snart.. ska ändå snart iväg o hämta grabbarna på kören.

Ikväll är de fotboll, blir nog att jag stannar kavr o dricker lite kaffe med T o T om nu inte regnet får för sig att komma..
Imorgon är de badminton, sebastian var sugen på att testa.. de tycker jag han kan få göra.
Desto mer sport desto bättre.

Hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0