Huvudvärk o firande

Igår kväll ville inte Edvin sova, tror han tyckte de var jobbigt med hostan och så, även Hampus vakna och han ville inte heller sova. Så vi somna vääääldigt sent igår och ja jag kunde sova när jag såg att Edvin somnat in bra och hade en bra andning.
Trots sen kväll så vakna båda barnen supertidigt och ja hade världens huvudvärk, sådär så de bara dunkar i hela skallen.. ajajajaj... Staffan stanna hemma från jobbet så jag fick sova lite till. Skönt!

Sebastian fyllde ju år igår men då firade han vid Andreas så ikväll kom han hem till oss vid 18 ungefär, då började vi med att äta tacos sen var de dags för presentöppning. Han blev glad för allt, tur det. De blir ju lite svårare att hitta bra presenter när barnen blir större, måste ju passa plånboken med =)

Här kommer iaf lite bilder, tyvärr blev många jättesuddiga, tror de beror på att de var mycket rörelser hela tiden. Ni får stå ut med lite suddigt.

Alla paket





Skatehjälm


Hampus hjälper såklart till


Edvin ser mest lite förvirrad ut, typ "vad händer?!!"










Lite av presenterna


Det första han ville göra efter öppnandet var att skata så på med nya skatehjälmen o skydd o sen gav han sig iväg, Staffan o Hampus följde med.









Efter en stund så kom det in en väldigt glad kille =)


Vi tog fram lite fika, kakor o en glasstårta. Den riktiga tårtan fixar jag på söndag då kalaset med släkten ska vara.

När Hampus somnat så spela jag o sebastian hans nya spel "Vem där", vi spelade flera ggr, det var rikgtigt skoj o jag skratta jättemycket. Vad härligt de är att umgås med bara sebastian o dessutom sitta o skratta o skratta o skratta..
Sedan avslöt han med att se sin nya film Alvin o gänget innan han slockna i soffan. Tror hans födelsedag hos oss blev riktigt lyckad.


Nu är staffan iväg o fiskar kräftor med Patrik o Adde så de blir välo nån kräftskiva i slutet på denna månad, gott!
Kommer säkerligen bli asskraj imorgon bitti när jag går in i badrummet o inte alls tänker på att de ligger en massa levande kräftor i badkaret.. haha.. de blev jag sist staffan var o fiska iaf..

De var kul att Anders Bagge från idol åkte till gotland i år, han tog med sig en talang till sthlm men jag vet att de finns många fler så alla ni som känner alla talanger skicka iväg dom på auditions till nästa år.. =)

Nej dags o tänka på sängen kanske.. ja jag tror det.






Kommentarer
Postat av: malin

ser ut som han verkligen gilla alla sina presenter, goa unge !!!! hoppas ni får en trevlig helg!! o att du INTE hade tänkt bada :) me tanke på att staffan,Adde och patrik skulle fiska kräftor :P

2009-09-12 @ 12:03:31
URL: http://pancaks.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0