idol..

Idag började idol, tror inte någon missat de.. de är ju så jävla kul o se alla som gör bort sig, men tyckte även de var många som var riktigt bra. Härligt att alla bra program börjar nu när hösten börjar komma.. snart snart.. närmare bestäm den 6 okt så börjar DESPERATE HOUSEWIFES! Längtar som tusan!

Var ju med sebastian på kör idag, kul men han tyckte nog de var lite läskigt, han har ganska svårt för nya grejer. De är där ja kommer in o puschar honom framåt, när han kommer över trappsteget så blir han stolt för att han fixade det.
De är ju Andreas vecka men sebastian ville hellre ha med mig första gången på kören, de är väl oftast så, mamma = Trygghet.. Inget ont mot alla pappor, ni har ngt annat som inte vi mammor har..

Imorgon ska sebastian gå på onsdagsmix, även de i församlingshemmet, de är pyssel o sånt. Då var de ok att andreas gick med honom men i fortsättningen får han klara sig utan mamma o pappa.. men de fixar han.

Han har ju inte rätt till fritids längre när jag är mammaledig så det är bra att de finns ngt annat att göra efter skolan iaf på tisdagar o onsdagar så får han stå ut med mig resten av tiden... hehe..

Jag har en sån fruktansvärd Sebastian längtan idag, kan ha o göra med att jag fick vara med han en liten stund tidigare idag.. Önskar han kunde vara hos mig jämt! Saknaden går inte o beskriva i ord!
Hans pappa har fått en lägenhet i fårösund.. så nu kommer han var ännu längre bort varannan vecka, inte för att jag brukar åka dit o hälsa på men ändå.. de är ju såå långt bort. Men försår att han vill ha en trea, nu när han har S och så.

Nej nu vakna Edvin, time för käk!


Kommentarer
Postat av: malin

åh så duktig han är :) kul att starta nått nytt, när dom vågar och kan då växer deras självförtroende några centimeter :)

Åh börjar desperata !! wiiiiiiiiiii.. Älskar det programet :) ha en fortsatt trevlig kväll !

kramar

2009-09-08 @ 22:09:49
URL: http://pancaks.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0